Оформити заявку

Чому Яндекс.Метрика повинна стати вашою другою системою веб-аналітики?

Чому Яндекс.Метрика повинна стати вашою другою системою веб-аналітики? - Фото 1
18/11/2013
admin

Google Analytics та Яндекс.Метрика сьогодні є найбільш популярними безкоштовними інструментами веб-аналітики в Рунете. У багатьох веб-сайтах до сих пор спорть, яка система надає більш повну інформацію про ефективність роботи інтернет-ресурсів. Без поєднань, у процесі порівняння та тщательного взвешивания всіх за і проти, кожен може за себе визначити саме ту систему, яка оптимально підходить для аналізу роботи того чи іншого Інтернет-проекту, з участю його особливостей та поставлених для реалізації цілей та завдань. Отож, як відомо, один помічник – це добре, а два – найкраще, найвигідніший варіант – це використання двох систем одночасно.

Фактом є те, що Google Analytics пропонує широкі можливості для здійснення якісного аналізу веб-сайтів, а також не викликає спільних спостережень, а також не слід забувати, що деякі функції, які можуть бути всіма полезними в роботі за статистикою, тут недоступні. У таких ситуаціях на допомогу приходить Яндекс.Метрика, яка забезпечує його функціональність, оскільки доповнює недостатні функції Google Analytics, і не конкурує з нею. Відповідно до цієї причини Яндекс.Метрика повинна бути другою, додатковою, аналітичною системою при роботі з веб-сайтами. Ітак, чим полезна Яндес.Метрика, ради яких показників її необхідно встановити у якості другої системи веб-аналітики на сайті?

1. Прежде всего, это внешние ссылки.
Даний стандартний звіт Яндекс.Метрики пропонує відмінну можливість виявити, які зовнішні посилання стали причиною входу відвідувачів з веб-ресурсу. Така інформація представляє ціну в тому випадку, якщо необхідно пояснити та проаналізувати показник CTR, відображатиметься на вашому веб-сайті контекстна реклама або баннер, виявлятиметься, скільки потенційних клієнтів зможе залучити веб-ресурс свого партнера та прочее.

Для реалізації схожих можливостей в Google Analytics можна провести деяку додаткову роботу: самостійно або за допомогою розробників доповнити кожен код, що знаходить посилання.

2. Скачування різних файлів з веб-ресурсу.
Даний звіт дозволяє виявити, сколько раз пользователей были загружены файлы, которые содержатся на сайте. До прикладу можна дізнатися, сколько раз был скачан прайс-лист продукции и так далее. Таким чином, завдяки данному відчету Яндекс.Матрики можна прогнозувати кількість відтворень за певний період часу в майбутньому. Для цього необхідно відслідковувати статистику завантажених файлів певного періоду часу, при цьому визначаючи, яке кількість потенційних клієнтів, рекламодавців або покупців приводить до кадрового завантаження та завдяки отриманим даним складає прогноз на наступний період.

3. Визначення великого кількості пошукових систем.
Каждий користувач Google Analytics знає, що данна аналітична система здатна за умовою визначення всього лише трьох пошукових систем, які функціонують у Рунете – це, природно, Google, Rambler та Яндекс. При цьому, до сожалення, деякі переходи, до прикладу, з пошуковою системою Rambler, фіксируються не завжди коректно. Для того, щоб відслідковувати переходи з іншими пошуковими системами, необхідно внести зміни до кошторису, що теж не дуже зручно. Таким чином, використовуйте налаштування Google Analytics для визначення переходів з пошукової системи не дуже зручно. Тут на допомогу приходить Яндекс.Метрика.

Яндекс.Метрика відрізняється більшою функціональністю у цій сфері та може визначати переходи практично з усіх пошукових систем, що функціонують в умовах Рунети. Poisk.ru, Icq, Tut.by, Ukr.net, Webalta, Conduit, Nigma, Qip, Mail.ru, Яндекс, Google, Rambler та інші – переходи всіх цих систем відображатимуться у відчетах «Поіскові системи». За цим запрошенням користувачів, які надають їх на ваш веб-ресурс, розширюються у відчетах «Поіскові фрази». Не слід також забувати, що у відчетах Яндекс.Метрики відображаються також тип пошуку: мобільний пошук, пошук за малюнком, пошук за блогами, пошук за відео, за всім інтернетом і так далі.

4. Определение демографии.
Благодаря внедрению разработчиков Яндекс.програм Яндекс.Паспорт, сьогодні Яндекс.Метрика може визначити деякі демографічні дані, наприклад такі, як вік і пов. Конечно, змінити всю аудиторію данної диференціації не вдасться, оскільки всі користувачі не зареєстровані в Яндекс.Паспорті, у десять – п’ятнадцять випадків із ста це можливо. Даний звіт необхідний для загального розуміння структури трафіку та визначення тенденцій та закономірностей. Інші слова, інформація про цей рівень точно не буде.

5. Визначення типу мобільних пристроїв.
Як відомо, аналітична система Google Analytics має можливість визначити тип операційної системи, яка використовується у мобільному гаджеті. У цей час Яндекс.Метрика може визначити не тип операційної системи, а тип мобільного пристрою, який використовує відвідувача для завантаження сторінок веб-ресурсів. Даний звіт допомагає дати відповідь на такі питання, як: «Які мобільні пристрої використовують цільову аудиторію вашого веб-сайту?», «Чи існує реальна необхідність у створенні додатків, для прикладу, для iPhone?».

6. Наличие карт кліків.
Цей надзвичайно важливий звіт надає лише Яндекс.Метрика, головне достоїнство якого входить у том, що можна дуже швидко визначити, яка частина веб-ресурсу використовується в самій високій популярності, а яка – не цікавить відвідувачів. Даний звіт пропонує можливість швидко відреагувати на змінні інтереси цільової аудиторії та своєчасно оптимізувати сайт відповідно до смаків його користувачів.

Особлива цінність представляє «Карта кліків» у таких випадках, якщо на веб-сайті встановлена ​​карта розширеного пошуку, при відкритті якої, не відбувається перезагрузка сторінок або відкриття нової, іншими словами, це подія не може бути зафіксованою в «прочитати на перегляді сторінок». Благодаря «Карте кліків» можна легко визначити саму популярну, так називаючу «Теплу зону» і непопулярну («Холодну зону»), а також зрозуміти, в якому з цих зон знаходиться посилання розширеного пошуку. Потім слід також відзначити, що за «Карте кліків» можна визначити та порівняти популярність будь-яких вкладок, любого контенту та так далі. Єдиний недостаток повідомлень про відключення знаходиться в тому, що неможливо відстежити абсолютне число кліків за певною областю.

7. Наличие карт посилання.
«Карта посилання» також є в Google Analytics, оскільки її функціонування неможливе для ресурсів з високою відвідуваністю. У Яндекс.Метрике така карта працює за схожим принципом з «Картовим кліком», лише вона фіксує та відображає популярність посилань, розміщених на веб-сайтах інтернет-проектів. Далі слід пояснити увагу, що якщо на сторінці розміщені дві і більше посилання, які ведуть на одній і тут же сторінці, число переходів для кожної з них буде однородним. Інші слова, фіксується сума всіх переходів на певну сторінку.

8. Данні в реальному часі або свіжість даних.
Одно з незначних, але надзвичайно важливих, що відіграють Яндекс.Метрики від Google Analytics – це обробка даних без встановлення. У даних Google Analytics, як правило, обробляються дані про відставання в пару суток, тому, якщо у відчетах GA відображаються дані за початковий або сьогоднішній день, щоб повірити, що вони не рекомендуються, внаслідок, загалом, ці дані за даними змінюються. У Яндекс.Метриці обробка даних відбувається без відставання у часі, і це дуже важливо, коли після введення визначених змін у роботу веб-ресурсу, необхідно побачити результати введення нових коштів вже через кілька годин.

Таким чином, використання Яндекс.Метрики у якості другої аналітичної системи, має свої безспорні вигоди. Черпая основної інформації з відчетів Google Analytics та гармонійно доповнення її данними з відчетів Яндекс.Метрики, можна зібрати більше необхідних статистичних даних, виявити сильні та слабкі сторони Інтернет-проекту, є необхідні корективи.