Оформити заявку

Чи сильний тег при SЕО-оптимізації?

Чи сильний тег при SЕО-оптимізації? - Фото 1
19/09/2013
admin

Тег <STRONG> являє собою яскравий приклад марності смислового навантаження прислів’я «кашу маслом не зіпсуєш» в деяких ситуаціях. Відверто зловживаючи цим тегом, виділяючи їм всі ключові слова на сторінці, початківці оптимізатори свято сподіваються на успіх цих заходів. Але за жодних обставин тег <STRONG> буде дійсно ефективним?

Основна його функція полягає в посиленні акценту на певній частині тексту для користувача – т. Е. Виділення частини тексту, що містить основну думку. Реакція браузерів на застосування тега <STRONG> – виділення тексту всередині нього жирним шрифтом. Тут-то і криється підводний камінь, про який часто розбиваються зусилля оптимізаторів при розкручуванні сайту в інтернете.strong

У візуальних редакторах тексту переважної більшості систем адміністрування сайтів іконка з буквою B має на увазі вживання тега <STRONG>. Користуючись цією іконкою для виділення тесту з метою красивого оформлення сторінки, веб-майстри часто приходили до вирішення весь текст укласти в цей тег. Як наслідок – пошукові системи не могли визначити, який саме фрагмент тексту представляв для користувача особливу важливість, і повністю ігнорували тег. Тег є, а толку – немає.

Для реалізації дизайнерських рішень найкраще використовувати кілька стилів оформлення тексту. Наприклад, заголовки правильніше було б виділити тегами <Hx>, залишивши <STRONG> для ключових слів, релевантних сторінці.

Не слід також використовувати вкладені конструкції схожих тегів – <STRONG> <b> релевантне ключове слово <b> <STRONG>. Релевантність сторінки ключовим словом не збільшиться, зате пошуковими системами такі маніпуляції можуть бути розглянуті, як оптимізація і просування з метою маніпулювання видачею, що не буде відповідати цілям оптимізаторів.

Навіть виділяючи релевантні сторінці ключові слова, не зловживайте тегом <STRONG>. Подібні дії також негативно оцінюються пошуковими системами. Оптимальним вважається вживання даного тега не більше трьох разів на сторінці.

Як резюме:

Не зловживайте! Вживання тега <STRONG> виправдано в помірних кількостях.
Якщо тегу <STRONG> призначений виділяти важливу частину тексту, залишайте за ним це право, але не більше. Не використовуйте цей тег для виділення нерелевантних заголовків.
Тег <STRONG> не призначений для вирішення дизайнерських завдань в частині оформлення тексту.