Оформити заявку

Брендинг – це талант передбачати майбутнє!

Брендинг – це талант передбачати майбутнє! - Фото 1
03/09/2014
admin

Кожна компанія прагне знайти способи і механізми, які допомогли б збільшити обсяги продажів, дозволили б освоїти нові ринки і надали б можливість завоювати більше споживачів. У гонитві за продажами сьогоднішнього дня, компанії часто не думають про те, що ж їм потрібно зробити для того, щоб послуги і товари користувалися попитом і завтра. А це і є основне питання брендингу.

Метою брендингу є створення в свідомості клієнтів унікального образу компанії, який відображає основну ідею, цілі і принципи, але при цьому залишається затребуваним і завтра. Якісний брендинг – запорука успішного просування сайту.

Тепер давайте подумаємо, як же знайти компанії цей унікальний образ завтрашнього дня?

В першу чергу не потрібно орієнтуватися на потреби, які стоять перед клієнтами сьогодні, так як завтра ці потреби неодмінно зміняться. Орієнтуйтеся на людські цінності, адже вони практично незмінні.

Ценности клиента

Для того щоб зрозуміти, що рухає людиною в ухваленні його рішень, спробуйте більше і глибше дізнатися про життя вашого клієнта. Намалюйте його образ: світогляд, характер, знання, досвід, здібності, звички, принципи … Задайте собі питання: що змушує цих людей цікавитися послугою або товаром? Який стан або відчуття хоче отримати клієнт в результаті придбання цього продукту? Як би людина хотіла удосконалити товар або послугу? Із сукупності інтересів, станів і взаємин і складаються людські цінності.

“Якщо ви хочете бути затребувані і завтра, будьте уважні до того, що відбувається тут і зараз, аналізуйте нинішню ситуацію, дивіться очима клієнта, думайте його головою і відчувайте його серцем, і завжди будуйте припущення щодо найближчого майбутнього.”

Знаючи про цінності вашої цільової аудиторії, ви зможете створити ефективну стратегію розвитку бренду, яка буде актуальна протягом довгих років. Розуміння цінностей допоможе в прогнозуванні поведінки споживачів в певних умовах, ви зможете побудувати більш правильні механізми взаємодії.

“Для досягнення успіху компанії, як і людям, необхідно постійно змінюватися і розвиватися – це єдиний спосіб не втратити клієнтів.”

Брендинг – це доля компанії, її життєвий шлях. Для того щоб цей шлях був довгим і світлим, необхідно щодня робити внесок в розвиток бренду, не забуваючи прогнозувати майбутнє. Якщо ви відповідально підійдете до цього процесу, то ви обов’язково залишитеся затребуваним брендом і завтра …

Колись на одній з конференцій по маркетингу, я почула цікаве висловлювання про те, що бренд – це душа бізнесу. Це і справді так. І ця душа повинна бути здатна відчувати, переживати, змінюватися … ».