Оформити заявку

Автоматизовані правила – Google AdWords працює за вас!

Автоматизовані правила – Google AdWords працює за вас! - Фото 1
04/09/2013
admin

Управління кампанією контекстної реклами в Google AdWords вручну – досить трудомістке заняття, що вимагає постійного моніторингу, тимчасових витрат і активної участі фахівця. Щоб полегшити цей процес, в Google AdWords розроблена функція автоматизованих правил – можливість створення алгоритму роботи, згідно з яким система автоматично буде виробляти певні дії.

Автоматизовані правила – Google AdWords працює за васОбласть завдань, що піддаються автоматизації, вражаюча:

Планування показу оголошення – можна задати час і тривалість показів певних оголошень. Наприклад, приурочити їх до свят, знаменних дат або ж вихідним, відключити малоефективні рекламні оголошення з низьким CTR, призупинити ключові слова з високою вартістю за конверсію.
Управління ставками – можливість підвищення ставок при необхідності відображення оголошень на першій сторінці або у верхній частині сторінки, підвищення ставок в певні часові проміжки.
Контролювання витрат і стану бюджету – автоматичне збільшення бюджету в певні дні, припинення кампаній при витраті заздалегідь зазначеної суми або при отриманні певного числа кліків, установка мінімуму і максимуму для бюджету.
Очевидно, що автоматизовані правила являють собою дуже корисний інструмент, за допомогою якого можна заощадити час на рутинну роботу і зборі статистики під час рекламної кампанії при просуванні сайту. Досить проаналізувати, яка саме робота виконується найбільш часто, і довірити її системі. Кожному користувачеві в акаунті пропонується можливість створення до 100 активних правил.

Однак слід пам’ятати, що автоматизовані правила – це всього лише алгоритми, які не здатні до імпровізації і теж потребують контролю. Автоматизоване правило – хороший інструмент для економії часу фахівця. Але не варто ставити все на потік! Всьому потрібен контроль!