Оформити заявку

Аналітика нового покоління

Аналітика нового покоління - Фото 1
21/06/2013
admin

У жовтні 2012 року Google анонсував обмежену бета-версію Universal Analytics – своєї спроби ввести в Google Analytics нові функції: кроссплатформенную аналітику, аналітику мобільних додатків, а також можливість використовувати дані з офлайнових джерел. Сьогодні Universal Analytics став доступним для всіх клієнтів Google Analytics.

Universal Analytics – це нова технологія в системі Google Analytics, яка дозволяє відстежувати інформацію на принципово новому рівні.

1

Різниця між Universal і Google Analytics

В цьому розділі фахівці агентства SEOMARKET допоможуть вам розібратися, чому варто використовувати UA і які переваги використовує новий код UA від звичайного коду GA.

1. Збір та інтеграція даних з різних платформ
Universal Analytics (UA) надає більше можливостей для збору та інтеграції різних типів даних, ніж Google Analytics (GA) за допомогою Measurement Protocol. Програмний формат передачі взаємодії користувача з пристроєм (не обов’язково комп’ютером) дозволяє збирати дані не тільки про покупках на сайті, але і на мобільному сайті, в мобільному додатку, через телефонні дзвінки, в оффлайн-магазині … Тобто, якщо користувач прийшов в точку самовивозу і ввів номер замовлення, щоб його отримати, це взаємодія можна передати в налаштування Google Analytics.

2. Обробка даних
Раніше при обробці даних за основу бралося подія «відвідування» (visit). У UA основною одиницею виміру є відвідувач (visitor).

Дані збираються і аналізуються навколо унікального ідентифікатора користувача. Чи не ID cookie, e-mail, номери телефону, а абстрактного унікального ідентифікатора, який задається кожному користувачеві.

3. Власні параметри і показники
Universal Analytics дозволяє створювати і використовувати власні параметри і показники для збору тих видів даних, які не підтримуються за замовчуванням. Наприклад, це можуть бути дані про телефонні дзвінки, стать і вік, будь-які інші дані, які ви зможете витягнути з CRM. Ці певні користувачем параметри відомі як «призначені для користувача параметри» і «призначені для користувача показники». І ця інформація може бути вивантажено в Google Analytics в якості додаткових полів до кожного ідентифікатором.

4. Інтерфейс
Інтерфейс і звіти в UA та GA виглядають однаково. Нових звітів в UA поки немає. Але лише до того часу, поки ви не почнете використовувати призначені для користувача вимірювання або метрики. В цьому випадку ви зможете зробити унікальні кастомізовані звіти.

5. Код відстеження
UA використовує новий код відстеження:

2

6. Нові Cookies
Кукис (Cookies) представляють собою текстові файли, що зберігаються в браузері користувача. У них зберігається вся інформації про відвідувача. GA використовував до 4 кукис-файлів (_utma, _utmb, _utmz і _utmv), а UA використовує тільки 1, так званий, «_ga».

7. Налаштування конфігурації через інтерфейс
Налаштування додавання додаткових пошукових систем, які раніше задавалися за допомогою змін коду відстеження, тепер настроюються через панель адміністратора:

Додавання пошукових систем.
Додавання джерел переходів по посиланнях.
Зміна тривалості сесії і чекає на потворний відвідування для кампанії.
Додавання виключаються пошукових запитів.
3

8. Новий протокол вимірювань
Новий протокол вимірювань дозволяє збирати і пересилати дані з будь-якого пристрою. Завдяки цьому в відстеження можна включати не тільки веб-сайти. Новий скрипт analytics.js і нові бібліотеки протоколу вимірювань дозволяють отримувати інформацію про взаємодію користувачів з усіма пристроями – смартфонами, планшетними ПК, ігровими консолями і навіть цифровими пристроями, а також імпортувати призначені для користувача дані. За умови їх правильного формування.

Протокол включає нову бібліотеку JavaScript під назвою analytics.js. Так само, як і GA, новий код відстеження завантажує невидимий файл під назвою ‘_utm.gif “кожен раз, коли веб-сторінка завантажується в браузер.

Ось дані, які носить з собою зараз кожен користувач в Google Analytics:

4

Це текстовий файл, який зберігається на комп’ютері користувача, прив’язаний до браузеру і конкретному домену. Він передається при кожному запиті на сервер. Тобто коли ми ходимо по сайту, на якому встановлено Google Analytics, ми за собою тягаємо цей файл, який важить до 2 Кб.

Недоліки Universal Analytics
Експерименти: станом на березень 2013 року Universal Analytics не підтримує функцію тестування сайту.
Universal Analytics не підтримує функцію збору ремаркетінгових списків.
Інтеграція з AdSense, DoubleClick: на сьогодні доступна тільки в стандартній версії Google Analytics і скоро буде додана в Universal Analytics.
Ліміти за даними, встановлені для стандартної версії і преміум аккаунта, застосовуються і до Universal Analytics.

Чи міняти Google Analytics на Universal Analytics? Якщо ви знайшли застосування нових можливостей, варто встановити новий лічильник. Але поки, за останні півроку, краще тримати на сторінці обидва варіанти лічильників. Пам’ятайте, що UA все ще перебуває в стадії бета-тестування. Крім того, Universal Analytics інакше обробляє дані і слід переконатися, що це не вплине на вашу статистику.