Оформити заявку

Амбітні і зухвалі бренди змушують клієнтів витрачати більше часу, сил і грошей

Амбітні і зухвалі бренди змушують клієнтів витрачати більше часу, сил і грошей - Фото 1
18/02/2014
admin

Сміливі бренди спростовують правило: «покупець завжди правий» і вимагають виконання деяких умов від своїх клієнтів. Здавалося б, таке внесення змін до відношення до покупцям провальне для брендів – клієнти не потерплять зухвалого диктаторського відносини. Але як йдуть справи насправді? Чи можуть бренди, використовуючи такий підхід, не тільки не програти, а й підвищити лояльне ставлення до їх бізнесу з боку клієнтів?

Багато сучасні бренди вважають, що тільки соціально відповідальний бізнес може бути по-справжньому успішним. Це не просто данина моді. Бренди можуть впливати на процеси, що відбуваються в суспільстві, і часто реалізація безлічі програм відбувається завдяки участі споживачів в ініціативах соціально відповідальних компаній.

Клієнти втрачають більше грошей і сил, але повага до бренду тільки зростає

Картинка. Бренды заставляют клиентов тратить больше

Вимоги брендів можуть спричинити за собою необхідність втрачати фінансові або тимчасові ресурси клієнтів. Найчастіше такий внесок призводить до деякого дискомфорту покупців, але це не тільки не відштовхує їх, а й викликає глибоку повагу до бренду.

Вимагати від клієнтів більше, щоб заслужити лояльність та повагу – як таке можливо?

Практично всі люди прагнуть бути соціально активними. Якщо компанія сприяє в тому, щоб принести користь для навколишнього середовища, вести правильний спосіб життя або підтримати благодійні проекти – це заслуговує на повагу. І споживачі готові віддавати час, енергію і кошти на загальне благо.

Соціальна відповідальність бізнесу позиціонує компанію, як прогресивну і сучасну організацію, яка ставить далекосяжні стратегічні цілі, і не зупиняється на досягнутому. Така компанія сприяє формуванню здорового суспільства та екологічно чистого навколишнього середовища.

Що можна зробити для соціуму спільно зі споживачами:

соціально відповідальні компанії можуть вимагати підтримати благодійні проекти і наполягати, щоб покупці самі щось зробили в рамках проекту;

компанії можуть вчити хорошим взаєминам між людьми;

бізнес може створювати послуги та продукти, які сприяють формуванню правильного здорового способу життя;

соціально відповідальні бренди можуть піклуватися про навколишнє середовище та залучати населення в процес переробки або повторне використання упаковки.

Цей список можна продовжувати, але головне – залучити споживачів в створення більш стійкого і соціально-відповідального майбутнього, дати можливість стати краще кожній людині і зробити все, що в силах компанії, щоб світ став кращим і світлішим. Який би спосіб не вибрав бренд, важливо бути щирим зі споживачем, вести прозору діяльність і самому зробити перші кроки в реалізації соціальних програм.

Сильні бренди не відступають і не зраджують своїм ідеалам, навіть якщо перші дії були негативно сприйняті деякою частиною людей.

Благі наміри, щирість, відкритість і послідовність неодмінно приведуть до успіху Ваш бізнес!