Оформити заявку

A / B тестування інтернет-магазинів – завжди контрольовані зміни!

A / B тестування інтернет-магазинів – завжди контрольовані зміни! - Фото 1
27/08/2013
admin

Зручність використання інтернет-магазинів в даний час по достоїнству оцінена не тільки їх відвідувачами, а й власниками – безліч чудових ідей бізнесу реалізовано саме в цьому секторі віртуального простору. Але, як і в реальних умовах ринку, при вмісті інтернет-магазину слід враховувати безліч нюансів.

Наприклад, інтернет-магазин вже наповнений унікальним контентом, його дизайн радує око, юзабіліті здається власнику приголомшливим, з кожним днем ​​додаються нові товари по зовсім невисокою ціною, але покупець з якихось причин ігнорує все вищеперелічене.

Це той випадок, коли потрібно звернути увагу на інструменти оптимізації сайту. А саме – на методи підвищення конверсії.

Якими техніками можна збільшити ймовірність здійснення покупки відвідувачем інтернет-магазину?
Методика спліт-тестування – це шанс для маркетолога подивитися на сайт очима відвідувачів. Її суть дуже проста – користувачам поперемінно демонструються різні варіації інтернет-сторінок, на яких змінюються певні елементи, і враховується статистика – які саме зміни викликають інтерес у покупця і покращують цільові показники. При цьому право вибирати краще залишається у відвідувача.

mobile-ab-testing-variables

Застосовуються спліт-тести до багатьох елементів – закликає до дії текстів, їх довжині, шрифту і розташуванню на веб-сторінці; тексту заголовка сторінки; варіаціям ілюстрацій, а також їх до розміру, розташуванню, якості і кількості на веб-сторінці; до змісту e-mail листів і багатьом іншим складовим.

Зміні при спліт-тестуванні підлягає або один елемент (a / b тестування), або відразу кілька (різноманітне тестування за схемою a / b / n).
Якими інструментами можна провести спліт-тестування інтернет-магазину?
Вхідний в Google Analitics безкоштовний сервіс Google Content Experiment – це найпоширеніший інструмент аналітика сайту, що дозволяє провести a / b тестування ресурсу. Це послідовник сервісу Google Website Optimizer, який в 2012 був повністю інтегрований в Google Analitics. Завдяки цьому є можливість використання власних інструментів звітності, обійшовши досить часто нав’язуються розроблювачами настройки і програмну оптимізацію сайту.

За допомогою Google Content Experiment можна створити до п’яти експериментальних сторінок, що знаходяться на різних URL адресах. Це дозволяє уникнути переадресації, яка негативно впливає на сприйняття відвідувачем інтернет-магазину і просування сайту. Тобто a / b тестування за допомогою цього сервісу не робить негативний вплив на призначений для користувача досвід. При цьому є можливість об’єднання трафіку вихідної та альтернативної сторінок.

Конверсія інтернет-магазину при використанні Google Content Experiment буде відслідковуватися відповідно до поставленої в Google Analitics метою. Опція «Відстеження подій» набагато спростить тестування, оскільки навіть перехід по зовнішньому посиланню або клік теж можна буде розуміти під конверсією. Також можна обмежувати відсоток користувачів, що включаються в експерименти і отримувати звіти про результати по електронній пошті.

Звичайно, Google Analytics – це не єдиний сервіс, за допомогою якого можна провести a / b тестування ресурсу. Існують і інші, часто платні сервіси. Однак доступність Google Analitics, його зручний російськомовний інтерфейс і тверда позиція компанії Google в частині постійного поліпшення своєї продукції роблять цей сервіс лідером вибору маркетологів.

Підсумовуючи, слід сказати, що ефективність методики спліт-тестування заснована на чудовому принципі зворотного зв’язку, в повній мірі здійснюється між покупцем і продавцем.