Реклама на YouTube

YouTube з його мільярдними переглядами пропонує дивовижні можливості для рекламного охоплення цільової аудиторії.
Щоб максимально використовувати всі можливості цього ресурсу, можна націлювати для всіх форматів оголошень (текстових, відеореклами та графічних) на місця розміщення і на певні тематичні категорії. Для виключення небажаних переглядів ваших оголошень досить заборонити показ реклами в певному тематичному контексті.

Налаштування націлювання на YouTube

Щоб додати YouTube до місць розміщення вашої реклами, в своєму акаунті Google AdWords слід відкрити вкладку «Кампанії» і вибрати з них ту, в яку ви бажаєте додати місця розміщення на сайті YouTube. Потім відкрийте вкладки «Контекстно-медійна мережа» і «Місця розміщення», натисніть кнопку «+ Змінити таргетинг в КМС» і виберіть групу оголошень, яка буде показана на YouTube. Впишіть в текстове поле «youtube.com» і потім натисніть кнопки «Пошук» і «Додати». Після цього натисканням на кнопку «Готово» підтвердіть правильність вашого вибору.

Іноді виникають складнощі у виборі категорій змісту YouTube, відповідно до свого контенту. У такій ситуації краще всього вибрати найбільш близьку категорію з представлених.

Винятки для кампаній, націлених на YouTube

Можливість блокування для показу оголошень як цілих сторінок каналів на YouTube, так і окремого відеоконтенту дозволяє точно налаштувати показ вашої реклами. Оптимізація рекламної кампанії досягається за рахунок видалення що не приводить до конверсії відеоконтенту, а також виключення показу вашого бренду в небажаному контексті.

Для того щоб додати виключення в нову кампанію, у вкладці «Кампанії» в акаунті Google AdWords виберіть необхідну, потім відкрийте вкладку «Контекстно-медійна мережа» і розділ «Винятки» в нижній частині сторінки. Над таблицею виберіть тип виключення – «Місця розміщення», «Теми», «Категорії», «Інтереси і ремаркетинг», «Ключові слова в КМС». Визначте виключення для всієї кампанії або для групи оголошень, після цього натисніть кнопку «Додати».

Для додавання винятків зі звіту за URL в певну кампанію виберіть її у вкладці «Кампанії» і перейдіть до вкладки «Контекстно-медійна мережа». Після натискання на кнопку «Місця розміщення» ви побачите ефективність місць розміщення оголошень. Виберіть з них ті, які ви бажаєте виключити і натисніть «Виключити місця розміщення».

Можна виключати показ ваших оголошень в контексті відеоматеріалів, що призначаються для різних вікових груп. Для цього після вибору відповідної кампанії у вкладці «Кампанії» відкрийте вкладку «Контекстно-медійна мережа». Натисніть кнопку «Категорії», потім «Рівень кампанії» і «Додати виключення», після чого визначте категорії відео, які необхідно виключити.

Можливо виключення наступних вікових категорій відео: DV-G – без обмежень, DV-PG – без обмежень в присутності батьків, DV-T – глядачі віком від 14 років, DV-MA – для повнолітніх.

Також можна виключати загальні категорії відео: «InVideo» – для заборони показу оголошень на відеосайтах, «InVideo (тільки контент, вбудований користувачем)» – для виключення вбудованих користувачами відеороликів для показу оголошень (при цьому показ оголошень буде відбуватися тільки на сайтах-видавців відеоконтенту ), «Сторінки зі значною кількістю відеоконтенту» – виключається показ оголошень на сторінках з великими обсягами відео, «Сайти з потоковим відео» – об’яви не показуються на ресурсах з потоковим відеоконтентом.

Використовуючи націлювання на YouTube, можна залучити значно більшу кількість цільової аудиторії до ваших оголошеннях, що позитивно позначиться на віддачі вкладених в рекламну кампанію коштів і сприятиме просуванню сайту.

Автор: Олексій Замурцев

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *