Просування бренду в мережі: чи не втрачайся – просувайся!

Сьогодні бренд вже не є просто зареєстрованим товарним знаком.

Це щось більше, ніж просто видимі характеристики товару, такі як упаковка або ж ціна. Тут істотну роль грає саме психологічна складова, яка визначає ставлення споживачів до конкретного продукту чи торгової марки в цілому.

Існує безліч способів розкручування бренду, але в наше століття технічного прогресу дедалі більшого значення має саме просування бренду у всесвітній мережі.

Інтернет дозволяє, використовуючи порівняно незначний бюджет, заявити широкому колу споживачів про свої товари чи послуги, на що при традиційній рекламі знадобилися б набагато більш суттєві витрати.

Просування бренду – це комплекс заходів, які спрямовані на розвиток позитивного іміджу товару з метою збільшення лояльного ставлення споживача. Для просування торгової марки в мережі можуть бути використані різні способи. Розглянемо основні з них.

Аналіз

Завжди потрібно бути в курсі того, що думають споживачі про ваш продукт або компанії в цілому. У мережі сконцентрована величезна хмара інформації, яку потрібно вміло відібрати і використовувати в свою користь. Для цього слід промоніторити тематичний контент, різні форуми, блоги, скарги і т. Д. З метою отримання максимальної інформації про ставлення покупця до вашого продукту. Потім ця інформація використовується аналітиками.

Стратегія присутності в мережі

карусель, выделяйся

Виходячи із стратегічних планів компанії і наявного бюджету, необхідно забезпечити присутність максимальної інформації про надані товари або послуги в мережі. Сюди відносимо насамперед наявність власного сайту, сторінок в соціальних мережах, публікації в інтернет-ЗМІ, тематичні форуми, блоги. Найбільш важливою і плідною буде робота по SEO-оптимізації та просування сайту та інтернет-реклама (як контекстна, так і банерна).

Завуальований маркетинг

Реклама досягає нас всюди – перериває улюблений серіал, дивиться на нас з численних білбордів на дорогах, потрапляє в поштові скриньки, миготить у вигляді численних банерів, спливаючих вікон і т. Д. І цілком логічно, що багато хто з нас їй не довіряють, вона починає викликати роздратування. Саме з цієї причини сьогодні велика увага приділяється так званому прихованому маркетингу. Це робота на спеціальних форумах, блогах, ведення сторінок у соціальних мережах, відгуки споживачів і т. Д. При грамотному підході до справи це дозволить досягти наступних результатів: знайомство споживача з новими товарами або послугами; впізнаваність торгової марки; підвищення рівня довіри споживача. Що в свою чергу сприятиме головній нашої мети – збільшення продажів.

Управління відгуками

У мережі існують спеціальні сайти, на яких люди діляться відгуками про якість придбаного продукту або ж отриманої послуги. Більшість потенційних споживачів, перш ніж віддати перевагу тому чи іншому бренду, аналізують цю інформацію. Цей розділ можна віднести до попереднього, тільки він більш трудомісткий і, відповідно, набагато більш ефективний. Складність полягає в тому, що багато такі сервіси обладнані спеціальними фільтрами, які блокують розміщення постів з одного IP і відображають його. Тому для роботи в даному сегменті слід користуватися спеціальними програмами, що змінюють IP адресу, що дозволяє приховати роботу агентів впливу.

Також слід оперативно реагувати на негативні пости, які можуть залишати як споживачі, так і недобросовісні конкуренти. Розміщення позитивної інформації про продукцію та про компанії в цілому, оперативне реагування на негативні відгуки в значній мірі сприяють просуванню сайту в мережі і формування лояльного ставлення споживача.

Ефективно і вміло використовуючи всі перераховані вище методи, ви зможете створити легко впізнаваний, стійкий бренд і лояльне ставлення до нього з боку споживача.

Автор: Сергій Шірокун