Корисні сповіщення в Google Analytics

Для ефективного застосування Google Analytics – інструменту для збору статистичної інформації про сайт – необхідна правильна індивідуальна налаштування Google Analytics.

Можливість одночасної роботи служби в автоматичному і персоналізованому режимі послужить гарною підмогою для збору інформації про будь-які зміни потоку трафіку на сайті, глибині перегляду, популярності окремих сторінок та інших ключових показників.

Список подій служби сповіщень:

– нові відвідування;

– середня тривалість відвідування;

– події на сайті;

– цілі на сайті;

– показник відмов.

Розглянемо докладніше кожну подію:

Показник відмов – ця розрахункова величина показує кількість відвідувачів сайту від загального відсотка, які переглянули лише одну сторінку ресурсу – сторінку входу. Дана величина не завжди коректно показує вірне значення, оскільки сторінка входу і може бути головною інформаційною складовою.

Тут показник відмов по найбільш відвідуваноюій сторінці 79,79%, а час перебування на ній 4 хвилини 28 секунд. Такі дані не відображають реальний стан справ. Для налаштування статистики відмов необхідно внести додатковий рядок коду, що йде останнім після тегу_gaq.push в Analytics:

setTimeout(‘_gaq.push([\’_trackEvent\’, \’NoBounce\’, \’Over 15 seconds\’])’,15000);

Де 15000 час в мілісекундах.

Це дає можливість відстежувати кількість відвідувачів, що не пробули на сайті і 15-ти секунд.

Нові відвідування – величина, яка визначає кількість входів на сайт і тривалість перебування. Google Analytics починає відраховувати час входу нового відвідувача:

  • після закінчення 30 хвилин після його бездіяльності;
  • після закінчення календарного дня (з 00.00 годин Google Analytics визначає всіх відвідувачів як нових);
  • при зміні точки входу (зовнішнього посилання, по якій відвідувач прийшов на сайт).

Середня тривалість перебування на сайті – розраховується як різниця часу входу на сайт і часу переходу на наступну сторінку, при цьому не враховується час виходу з останньої відвіданої сторінки.

Тобто Google Analytics не враховує час від входу на сторінку 2 до виходу з сайту. Дана методика розрахунку не дозволяє коректно розрахувати час для всіх сторінок сайту. Таким чином, доцільно буде використовувати індивідуально налаштований показник відмов.

Цілі на сайті – найважливіша складова для аналізу веб-сайта і його продуктивності. Визначення конкретних цілей дозволяє визначити цільову аудиторію, і на підставі аналізу її поведінкових факторів – створити працюючу модель інтернет-ресурсу з високою відвідуваністю.

Google Analytics може призначити наступні типи цілей:

1. Досягнення необхідних адрес входу. Використання цього параметра в Google Analytics дозволить переглянути всі цільові переходи на сайт і виконати аналіз джерел входу цільових відвідувачів, ключових слів та інше.

2. Час перебування на сайті. У разі розміщення ключової інформації на одній сторінці ці дані не відображають всієї картини відвідування. Час відвідування отримає нульове значення, а значить, не буде прийматися в розрахунку ефективності рівня конверсії.

3. Кількість сторінок, переглянутих за одне відвідування. Дозволяє визначити якість цільового трафіку. Дана величина характеризує досягнення цілей перегляду сайту через пошукові системи або контекстну рекламу за ключовими словами.

Google Analytics допускає налаштування 20 цілей, з можливістю присвоєння кожної мети унікального імені.

Події на сайті – цей інструмент Google Analytics дає можливість отримати цю інформацію:

– кількість завантажень файлового контенту з сайту;

– ефективність окремих рекламних блоків;

– вибір дати;

– прокрутку сторінок і багато іншого.

Включити цей інструмент не складно. Слід помістити рядок коду в потрібне місце на сторінці інтернет-ресурсу: onclick=”_gaq.push([‘_trackEvent’, ‘category’, ‘action’, ‘opt_label’, ‘opt_value’]);”

Опис параметрів:

Category – вказує об’єкт відстеження: форму авторизації, відео, рекламний блок і інше;

Action – визначає тип дії: натискання клавіші, клік мишки, запуск відео, паузу і інше;

Label – вказує на тип події;

Value – визначає значення конкретної події.

Рекомендується параметр Event Type замінити на true, таким чином, активізація події не впливатиме на статистику відмов.

Застосування всього набору інструментів Google Analytics значно розширює можливості оптимізації інтернет-ресурсу, і дозволяє проводити глибокий аналіз і подальше просування сайту.

Оставить комментарий

avatar
  Подписаться  
Уведомление о