Кейс з рекламної PPC кампанії інтернет-магазину фототехніки

З серпня 2018 року, зростання кількості конверсій склав 40,77% в порівнянні з початком 2018 р

ВИХІДНІ ДАНІ::

Періодсічень 2018 – серпень 2018 р
Нішаінтернет-магазин фототехніки, фото аксесуарів і студійного обладнання
ЗавданняЗбільшення ефективності рекламних кампаній за наступними показниками:
– зростання і утримання коефіцієнта конверсій (CR) згідно затвердженого плану
– зростання показника ROMI
– збільшення кількості конверсій з урахуванням асоційованих
– зниження вартості конверсії
– збільшення дохідної частини при незмінних витратах на рекламну кампанію

РЕЗУЛЬТАТИ

ПРИРІСТ КОНВЕРСІЙ
За підсумком серпня 2018 р зростання кількості конверсій склала 40,77% у порівнянні з початком 2018 р

ПРИРІСТ АСОЦІЙОВАНИХ КОНВЕРСІЙ
За 6 місяців роботи над проектом, органічний трафік збільшився на

3 496%.

РІСТ КОЕФІЦІЄНТА КОНВЕРСІЙ (CR)
З січня по серпень 2018 р CR збільшився на 38,19% (з урахуванням асоційованих конверсій – на 40,15%)

ЗРОСТАННЯ ДОХОДУ ВІД PPC КАМПАНІЙ
З січня 2018 по серпень 2018 р дохід інтернет-магазину від рекламної кампанії збільшився на 79,67%

Головним завданням стояв запуск контекстної реклами і підвищення ефективності показників контекстно-медійної реклами протягом усього періоду співпраці за рахунок оптимізації РК і підключення нових інструментів.

Пріоритетним показником ефективності для клієнта – є зростання транзакцій при утриманні коефіцієнта конверсій (CR) не нижче планового. Так само стояло завдання знизити вартість транзакцій і збільшити дохід без збільшення бюджету на просування.

В результаті налаштування і оптимізації PPC кампаній в Google AdWords кількість транзакцій зросла на 40,77%, дохід зріс на 79,67%, CR за 8 місяців збільшився на 38,19%. При поліпшенні основних показників вдалося зменшити вартість конверсії на 3.8% і не вийти за рамки бюджету.

Оскільки в ланцюжку взаємодії користувача з сайтом перехід по контекстній рекламі не завжди є останнім кліком при здійсненні покупки, вкрай важливо враховувати асоційовані конверсії – транзакції, в яких певний канал є другорядним, тобто допомагає зробити конверсію.

За період з травня по серпень 2018 року зростання асоційованих конверсій склало 44,80% в порівнянні з початком 2018 року.

CR з урахуванням асоційованих конверсій за 8 місяців збільшився на 40,15%.

ВИКОНАНІ РОБОТИ

  • Детальне опрацювання семантики
  • Запуск рекламних кампаній в Google AdWords:

 – товарні API кампанії по всіх категоріях сайту
– DSA кампанії для автоматичного підбору посадкової сторінки на релевантні запити
– ремаркетинг для DSA і пошукових кампаній
– динамічний ремаркетинг в Google і в соцмережах Facebook та Instagram
– SNDS кампанії по конверсійним категоріям товарів
– адаптивні банери із зображенням товару і його ціни в GDN за допомогою фіда даних

  • Застосування крос-мінусовки між кампаніями для виключення перетину ключових запитів
  • На постійній основі ведуться роботи з оптимізації кампаній:

– чистка пошукових запитів
– розширення списку мінус-слів не релевантними ключовими словами
– розширення семантики за всіма категорійними кампаніями
– оптимізація розширень в пошукових кампаніях
– коригування ставок для аудиторій користувачів

ВИСНОВОК

В результаті проведеної роботи за період 8 місяців:
– кількість конверсій збільшили на 40,77% при зменшенні вартості конверсії на 0,07%
– кількість асоційованих конверсій збільшили на 44,80%
– коефіцієнт транзакцій CR з урахуванням асоційованих конверсій збільшили на 40,15%
– коефіцієнт транзакцій CR без урахування асоційованих конверсій збільшили в 38,19%
– при незмінному бюджеті на рекламні кампанії – збільшили дохід на 79,67%
– показник ROI збільшили на 93,47%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *