Основні канали трафіку на сайт

Ні для кого не секрет, що метою просування будь-якого інтернет-ресурсу є збільшення потоку відвідувачів.
«Як збільшити трафік?» – питання досить складне і вимагає комплексного підходу, оскільки не кожен відвідувач представляє реальну цінність для власника веб-ресурсу. Поведінка відвідувача на сторінках сайту може бути різним, воно залежить від того, яке джерело привів його на даний ресурс. Цілком очевидно, що далеко не кожен, хто зайшов на сайт, готовий стати клієнтом або постійним передплатником. Таким чином, цінність відвідувача часто залежить від того, як він потрапив на ресурс. Це обов’язково слід враховувати аналізуючи ефективність того чи іншого джерела трафіку.

Перш за все, слід уточнити, що на сьогоднішній день існує п’ять основних джерел залучення цільової аудиторії на сайт:

1. Пошукові системи (найчастіше Google і Яндекс).

2. Інші веб-ресурси, де розташовані посилання на сайт.

3. Поштові розсилки.

4. Постійні відвідувачі.

5. Покупної трафік.

Розглянемо кожен джерело трафіку окремо.

1. Пошукові системи

Без сумніву, пошукачі є одним з важливих джерел трафіку. Дуже часто кількість, так званих, «відвідувачів за запитом» в перші тижні невелике, але з часом, при належній роботі сайту, їх число, безумовно, почне рости. Щоб заслужити довіру і репутацію в інтернеті необхідний час, іноді на це йдуть роки.

Слід також зазначити, що особливістю відвідувачів, які прийшли на сайт з пошукових систем, є їх неоднозначність. Відповідно до цього, вони діляться на 3 групи:

Перша група – це відвідувачі, які хочуть дізнатися якусь загальну інформацію.

Їх запити характеризуються абстрактністю, наприклад, «побутова техніка» або «холодильники». Як правило, конверсія серед таки відвідувачів практично нульова.

До другої групи належать відвідувачі, які вже змогли конкретизувати своє бажання.

Їх запити виглядають так: «холодильник купити» або «купити холодильник в Києві». Конверсія у таких відвідувачів набагато вище, ніж у першої групи.

Третя – найбільш конверсійна група. Тут відвідувачі не тільки визначилися зі своїм бажанням, але і уточнюють конкретні умови.

​Наприклад: «купити холодильник Самсунг Київ 4500 грн».

Необхідно звернути увагу, що чим складніше запит, тим рідше його задають в пошуковик. Таким чином, пошукові системи, як джерело трафіку, приносять велику кількість відвідувань, але з дуже низькою конверсією.

2. Інші веб-ресурси

Їх ще називають «сайти донори» або «сайти-джерела». Найчастіше це ресурси з подібною тематикою, тому більшість відвідувачів, які перейшли з такого сайту, є цільовими, але ніколи не можна точно визначити характер їх інтересу, оскільки це можуть бути як інформаційні відвідування, так і конверсійні. У деяких випадках відвідувачів з такого джерела може бути до 30%, що є дуже непоганим результатом. Головне при розташуванні посилань – враховувати відвідуваність сайту-донора, місце, де буде розташовуватися посилання і її анкор.

3. Поштові розсилки

Розсилки на e-mail сьогодні дуже популярні і це не дивно, оскільки збір передплатників – це, перш за все, можливість утримувати постійних читачів роками. Для цього достатньо зареєструватися на smartresponder.ru і заповнити спеціальну форму. Приємним бонусом буде можливість продавати рекламу в своїх розсилках, після того як число передплатників перевищить позначку 10000. Як правило, чим довше ви робите поштові розсилки, тим більше постійних передплатників. У більшості випадків поштова розсилка здійснюється з якоюсь періодичністю (раз в два дні, раз в тиждень, раз на місяць). Після закінчення деякого часу, коли «кістяк» постійних читачів уже сформований, активність можна знизити, досить повідомляти про новинки на сайті або про найцікавіше (акції, знижки, нові статті і т. Д.).

4. Постійні відвідувачі

Постійні відвідувачі – це найяскравіший показник якості веб-ресурсу. Чим більше «ядро», що складається з постійної аудиторії, тим якісніше сайт. Більшість, хто вже мав досвід створення і комплексному просуванні сайту, розуміє, що найскладніше – це утримати відвідувачів, оскільки тільки постійно оновлюється і виключно корисна і цікава інформація може змусити відвідувачів регулярно повертатися на ресурс. Далі спрацьовує «ефект соцмереж» – «сподобалося-порекомендував друзі». Більш ефективної реклами не існує. Висновок – щоб домогтися успіху у всесвітній павутині, над інтернет-проектом треба постійно працювати.

5. Покупної трафік

Купувати трафік доцільно тільки в тому випадку, якщо конверсія на цільовій сторінці буде надзвичайно високою і, як наслідок, реклама там буде коштувати дуже дорого. А це, на жаль, велика рідкість. Звичайно, якщо є зайві фінанси, можна і ризикнути, як то кажуть: «ризик – справа благородна», тільки чи варто?

Окремо слід згадати інтернет-рекламу. Контекстна, медійна реклама, розміщення платних посилань – це все відмінно працює і призводить певний відсоток відвідувачів на сайт.

Контекстна реклама допомагає отримувати великий трафік, завдяки підбору ядра пошукових запитів та встановлення необхідної вартості за один клік. Це дає можливість залучати різні типи трафіку (інформаційний, транзакційний і конверсійний), а також просувати свій бренд, встановлювати рамки залучення трафіку (певні дні, години), при цьому контролювати витрати на рекламу.

Медійна реклама реалізується за допомогою різних анімованих або статичних банерів на сторінках сайту. Банери можуть залежати від пошукових запитів або бути самостійними. Тут слід зауважити, що віддача від контекстно-залежних банерів набагато вище, так як вона характеризується високою якістю трафіку. Контекстно-незалежні банери або, так звана, тізерна реклама, як правило, просто розміщуються на тематичних майданчиках. Для інтернет-магазинів віддача від такої реклами досить низька, оскільки вона привертає багато незацікавленої аудиторії.

Платні посилання, розташовані на сайтах-донорах (як уже говорилося вище про їх безкоштовних аналогах), досить ефективні. Але не варто занадто акцентувати це джерело, покупка посилань не вітається пошуковими системами.

Ще одне джерело трафіку, про який слід окремо сказати – це прямі переходи. Іншими словами, коли в рядок браузера вводиться безпосередньо назва Інтернет-ресурсу. Ефективність даного джерела висока тільки в тому випадку, якщо господар сайту відома особа або у сайту вдалий домен (football.ua, наприклад).

У залученні трафіку на сайт основоположну роль грає баланс.

На думку досвідчених фахівців, оптимальне співвідношення джерел трафіку має розподілятися наступним чином: 30% – органіка, 30% – реклама (контекстна в більшості випадків), 30% – реферальний трафік і 10% – інший трафік.

Саме так виглядає формула успіху для інтернет-проекту. Звичайно, ці дані приблизні і можуть спостерігатися незначні відмінності в ту або іншу сторону. Але якщо сайт був створений нещодавно і основне джерело трафіку (приблизно 80-90%) – це пошукові системи, то може виникнути підозра, що було здійснено нелегітимне вплив на пошукову видачу, яке, як правило, призводить до блокування ресурсу. Таким чином, тільки ретельний аналіз допоможе виявити дисбаланс в джерелах залучення відвідувачів на сайт, своєчасно розставити акценти і гармонійно скорегувати канали трафіку.

1
Оставить комментарий

avatar
1 Цепочка комментария
0 Ответы по цепочке
0 Последователи
 
Популярнейший комментарий
Цепочка актуального комментария
1 Авторы комментариев
Сергей Бастон Авторы недавних комментариев
  Подписаться  
новее старее большинство голосов
Уведомление о
Сергей Бастон
Гость
Сергей Бастон

Нормально написано. Напишите еще о том как выводить до селе неизвестную услугу – стартап. Как “родить” моду на, что-то, чего раньше небыло. Это было бы интересно..