Які завдання вирішує SMM для B2B

Сьогодні для B2B вже не стоїть питання, чи входити в соціальні мережі. На порядку денному – «Як зробити це правильно?». Про це і поговоримо.

Коли споживчі бренди вже щосили використовували суспільне божевілля на просуванні в соціальних мережах, збираючи лайки і передплатників, маркетологи B2B дивилися на SMM зверхньо, ​​вважаючи його придатним тільки для зливу грошей. Як же швидко все змінилося! Сьогодні ігнорування соціальних мереж в бізнесі вже стає об’єктом для жартів, адже коло завдань, які вирішує SMM багаторазово розширився порівняно з тим, що було кілька років тому.

Дійсно, представнику сегмента B2B в соц. мережі недостатньо набрати багато передплатників. Потрібно дивитися глибше.

Головна цінність соціальних мереж для B2B маркетингу полягає у вивченні користувачів, їх інтересів і потреб, збір даних про справжніх і потенційних клієнтів. І, звичайно, подальше застосування цих даних з метою скоротити цикл продажів.

На етапі запуску SMM для B2B важливо бути готовим до довгої грі. 1-2-місячні кампанії, які добре виконують свої завдання для споживчих брендів, в нашому випадку не принесуть користі. Зверніть увагу, такі прийоми як подарунки і купони на знижку часто не вирішують завдання В2В в соціальних мережах, незважаючи на те, що іноді дають вражаючий ефект в B2C-кампаніях.

Social media marketing for b2b business

Яким же повинен бути SMM для B2B?

В першу чергу зосередьтеся на завданнях, які ви будете вирішувати в соціальних мережах. Дізнавайтеся більше про своїх клієнтів, вивчайте їх потреби. Можна задовольнятися інформацією, яку кожен користувач надає про себе. Це допоможе в ефективній налаштування таргетингу. Але можна зайти далі. Задавайте правильні питання і аналізуйте реакцію користувачів на ваші рекламні кампанії. Зібрані таким чином дані дозволять генерувати результативні пропозиції, підвищити якість контенту і, можливо, навіть скорегувати позиціонування вашого бренду.

Захопившись збором інформації, важливо пам’ятати, що ви збираєте дані про користувача не тільки як про клієнта, а й як про людину. Адже це соціальні мережі, не забувайте.

Користувач хоче, щоб ви розуміли одночасно і його бізнес-інтереси, і особисті потреби. Не зациклюйтеся на одній соціальній мережі. Наприклад, Facebook дає хороші можливості для формування портрета клієнта, його соціальних даних. Разом з тим, Linkedin дозволяє зібрати максимум ділових даних, які ви не знайдете ні в жодній іншій мережі. Недарма Linkedin вийшов на 2-е місце в світі за обсягом рекламних бюджетів.

Другий ключовим завданням, яку для B2B вирішує SMM, є управління репутацією в мережі. Взаємодійте з вашою цільовою аудиторією. Перехоплюйте їхню думку. Ваші нинішні клієнти хочуть мати можливість висловити вам свою думку – дайте їм можливість зробити це за допомогою контекстної реклами в соціальних мережах.

Будьте завжди поруч, будьте готові почути свого клієнта і дати йому вичерпну відповідь. Це підвищує лояльність до вашої компанії, а значить, стимулює зростання продажів. Плюс ви завойовує лояльність до бренду навіть тих людей, які на поточний момент не є вашими покупцями. Будьте завжди поруч і, як тільки у потенційних клієнтів виникне потреба у вашому продукті, ви будете першими до кого вони звернуть свою увагу.

Приділіть максимальну увагу контенту. Фатальною помилкою буде перетворювати сторінку соціальної мережі в склад рекламних публікацій. Точно знаючи свою цільову аудиторію, будьте корисними для неї. Якщо ваш контент буде приносити користь ЦА, то це і буде ваша інтелектуальна реклама.

Робота з аудиторією в соціальних мережах для бізнесу B2B, звичайно ж, має свої особливості. Вона складніше. Причина в тому, що прийняття рішення відбувається не на емоційному рівні і часто не однією людиною. Такий сегмент ринку має на увазі пророблення величезної аналітичної роботи з метою вивчення продукту, схожих пропозицій і безліч узгоджень до того моменту, коли буде підписаний контракт.

Ваше завдання в соціальних мережах не продати продукт, а розташувати ЦА до себе.

Сьогодні інструменти соціальних медіа дозволяють ефективно використовувати SMM в B2B-просторі. Так, в цьому сегменті потрібно більший упор на аналітику і збір даних. Але ми, нарешті, підійшли до того етапу еволюції соціальних мереж, коли витрачені ресурси дають потужну віддачу для будь-якого бізнесу. Гріх ними не скористатися, вірно?

Отправить ответ

avatar
  Subscribe  
Notify of