Використання рейтингу продавця Google для вашого онлайн-бізнесу

Рейтинг продавця Google – це розширення Google Ads
у вигляді п’ятизіркового рейтингової системи, яку Google використовує для продавців. Це рейтинг вашого магазину або компанії, який відображається в результатах пошуку, в Google Shopping і на сторінках продуктів в Google Shopping (якщо у вас є акаунт Google Merchant Center) .Рейтінг вашого продавця заснований на даних, зібраних за відгуками кліентов.Налічіе високого рейтингу продавця дозволяє покупцям дізнатися, що ви є надійним бізнесом, і підвищує ефективність ваших рекламних кампаній.Еслі ви хочете показувати рейтинг продавця для своєї компанії, скористайтеся безкоштовним сервісом “Google Відгуки клієнтів” або послугами сторонніх пост вщіков.

За даними Google, додавання рейтингу продавця в кампанії AdWords збільшує ефективність оголошення (CTR) на 17%, що в свою чергу, знижує ціну за клік, підвищує релевантність і якість трафіку на ваш сайт.

Як отримати зіркові рейтинги на ваших об’явленіяхРейтінгі продавців виділяють ваші оголошення на тлі реклами ваших конкурентів і підвищують рейтинг кліків більше, ніж будь-яке інше розширення реклами. Але, перш ніж ви зможете побачити їх поруч з вашими оголошеннями, вам потрібно зібрати відгуки. Оновлені правила Google вимагають не менше 100 перевірених відгуків про сайтах протягом 12 месяцев.Так як Google залишає за собою право фільтрувати певні відгуки, з’являються в стрічці, на основі їх критеріїв, ми рекомендуємо перевищувати поріг в 100 відгуків, щоб забезпечити відповідність критеріям рейтингу продавця .

Як перевірити, чи працює рейтинг продавця GoogleЕсть кілька способів перевірити, чи працюють ваші рейтинги продавця Google, хоча жоден з них не гарантований на 100%. Ось кілька з них:

  1. Подивіться фид рейтингу продавця Google для вашого магазину, ввівши в своєму браузері наступне: https://www.google.com/shopping/seller?q= і додайте URL свого магазину після знака рівності без www.
  2. Помістіть домен магазина в рядок пошуку Google Shopping, щоб перевірити, чи відображається рейтинг продавця Google. Переконайтеся, що результати відображаються у вигляді списку, тому що іноді у вигляді сітки немає місця для рейтингу продавців.
  3. Перегляньте ваше оголошення в вікні інкогніто з цим URL https://adwords.google.com/apt/AdPreview.

Оставить комментарий

avatar
  Подписаться  
Уведомление о