Google презентував нові рекламні формати

Google показав new ads формати: Shoppable Image  и Video in Shopping Showcase

Shoppable Image Ads

Більшість покупців шукають товари відповідно до фотографіями. Навіть якщо ці продукти купуються в магазині, часто перед покупкою передує пошук зображень в інтернеті. Згідно з даними Google, третина покупців вказали, що вони шукають картинки товарів перед покупкою в магазині.

Стиль життя, який модні бренди хочуть передати, найкраще транслювати через візуальні уявлення. Ідея використовувати рухомі зображення як вітрину, вже давно з’явилася в цифровому маркетингу. Таким чином, Google тепер представлений на так званих Shoppable Image Ads. Це дозволяє рекламодавцям пов’язувати свої продукти з вибраними зображеннями на сторінках видавців. Покупці можуть випробувати цікавий досвід перегляду фотографій для їх покупки.

Варто відзначити, що робота Shoppable Image Ads обмежена невеликим числом оголошень. Масштабний запуск компанія запланувала на найближчі тижні.

Video in Shopping Showcase Ads

 

 

 

 

 

 

Google додав більше відео на свою рекламну платформу, ця нова реклама називається Showcase, де тепер можна показувати відеоролики для рекламних оголошень в Google покупки. Цей формат доступний для рекламодавців, які вже працюють з оголошеннями Showcase Shopping.

Google говорить, що з моменту запуску реклами вони побачили, що верхній слот для реклами має CTR в 3,6 рази вище середнього, а Showcase отримує на 20% більше конверсій за first-click attribution.