Полуничку замовляли? Еротика в рекламі

Залучення уваги і створення стимулів до здійснення певних дій – одні з найголовніших завдань реклами.
Тому арсенал методів розробників реклами часто включає в себе прийоми, засновані на інстинктах – апелюють до психологічних потреб, що діють на рівні підсвідомості – як найбільш ефективні.

z_22b244abОсновні інстинкти, які експлуатуються для мотивації людей зробити покупку – інстинкт самозбереження (страх і турбота про здоров’я), інстинкт виживання в групі (наслідування, ієрархія, жадоба влади), а також інстинкт виживання виду (секс, еротика, турбота про дітей).

Сучасна реклама всіляких товарів широкого споживання дуже часто містить в собі елемент еротики – образ сексуальної жінки або напівголого чоловіка. Можливо також використання непрямих еротичних образів – вони можуть бути імовірно сексуальними. Часто відсутня пряма зв’язок між темою сексу і рекламованим товаром. Хоча, ефективність еротичного аспекту реклами в просуванні веб сайту тим вище, чим сильніше відношення рекламованого товару до сексу – прикладом може служити нижню білизну.

Роль еротичного елемента в такій рекламі – залучити й утримати увагу людини, а також на підсвідомому рівні викликати бажання володіти – як еротичним чином, так і рекламованим товаром.

В інтернеті ефективність реклами, що включає еротику, залежить від безлічі нюансів. Реклама з еротикою по-різному може вплинути на конверсію. Обґрунтовано це тим, що користувач, зайшовши на сайт, перш за все, повинен побачити необхідну йому інформацію, і вже після звернути увагу на рекламу.

Тому реклама, що містить еротику – наприклад, такий поширений її формат, як еротична банерна реклама – не завжди буде позитивно сприйнята з першого погляду, якщо відвідувач шукає інформацію, вкрай далеку від теми сексу. Імовірною реакцією відвідувача в цьому випадку буде відхід з сайту після декількох секунд перебування на ньому, а це дуже негативно позначиться на поведінкових факторах.

Ефективне використання еротичної реклами на сайті має на увазі її доречність в контексті розміщується на сторінці інформації. Наприклад, еротичний банер із зображенням сексуальної фігури жінки і рекламує дієту для схуднення, буде цілком органічно виглядати на сторінці, присвяченій гімнастики.

Більш того, зацікавленість гімнастикою в нашому прикладі має на увазі прагнення до ідеальної фігури, що може значно підвищити відсоток конверсій. Цілком ймовірно, що відвідувач сайту, ознайомившись з інформацією на сторінці, перейде по банеру, тим самим покращивши також поведінкові фактори сайту.

Ефективна інтернет реклама з елементами еротики винна впісуватіся в Загальний інформаційний фон Сторінки сайту – в такому випадка це потужній подразника, что прівертає Рамус и мотівуючій сделать активний Вплив.

Автор: Сергій Шірокун

x_f81c8acd z_4c423d7f20101207190942

Секс,еротика и юмор в рекламе23

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *