Оформити заявку

Зовнішня оптимізація сайту, link building

Зовнішня оптимізація сайту, link building - Фото 1
Katerina
21/05/2021
Время чтения: 2 м

На думку пошукових площадок, чим популярніше веб-сторінка і сайт, на якому вона розташована, тим краще відповість на питання користувача інформація на цій сторінці. Системи пошуку не говорять про те, за якими параметрами обчислюється популярність сайту. Однак є спеціальні сервіси для оцінки авторитетності.

В області SEO-просування авторитетність сайту, в основному, визначається за допомогою посилань на інших ресурсах з переходом на необхідний сайт. Коли сайт посилається на інший ресурс, це буде означати, що останній має авторитетність.

Link building – це нарощування маси і стратегія отримання посилань від інших сайтів для того, щоб збільшити популярність сторінок. Чим більше буде розміщено посилань, тим більше авторитетності отримає ця площадка.

Але далеко не все посилання, які були розміщені на сайтах, можуть надати однакову користь. Найціннішими посиланнями вважаються:

  • розміщені з унікальних доменів;
  • ведучі з популярних сайтів і сторінок;
  • розміщені з сайтів схожої тематики;
  • розміщені з анкорів з відповідними ключовими фразами;
  • розміщені вгорі і всередині сторінки;
  • розміщені з однією локації трафіку.

Важливе правило

Правильне створення і формування посилальної маси – це найскладніший пункт в сфері SEO. Тому необхідно ретельно вивчити кількість посилань, щоб мати велику перевагу і бути вище за конкурентів. Компанія повинна грамотно купувати посилання, щоб в результаті придбати великий обсяг трафіку.