Оформити заявку

«Яндекс.Маркет» працюватиме за СРА-моделлю

admin
30/10/2013
Время чтения: 2 м

CPA, тобто «cost per action», дослівно означає «плата за дію» і являє собою метод оплати за Яндекс-рекламу, при якому ви отримуєте гроші від рекламодавця за вчинені клієнтом певні дії.

Іншими словами – ви генеруєте трафік (з пошукових систем, сайтів, соціальних мереж і т. д.) на сторінки з пропозиціями послуг або товарів від рекламодавця, але отримуєте оплату за рекламу тільки тоді, коли клієнти, що відвідали сторінки, виконають обумовлені раніше корисні дії. Переваги даного принципу оплати реклами очевидні для рекламодавця, оскільки відпадає необхідність віддавати гроші за нецільовий трафік.

Подібна система оплати за рекламу сьогодні набирає популярність в Росії. Підтвердження цьому – перехід найбільшого в Росії агрегатора товарів в інтернет-просторі «Яндекс.Маркет», до якого підключені близько 13 тисяч магазинів, на CPA-модель. Щомісяця даний сервіс використовує більше 15 мільйонів чоловік. Відтепер користувач зможе оформити покупку, безпосередньо, на сторінці «Яндекс.Маркет», який отримає від інтернет-магазину 1% від вартості товару.

Крім «Яндекс.Маркет», існують агрегатори товарів, які вже перейшли на CPA-модель. Але є думка, що саме його крок може поставити бізнес дрібних інтернет-магазинів у вкрай невигідне становище через обсяги охоплення аудиторії «Яндекс.Маркет» і той факт, що користувачеві більше не потрібно буде відвідувати ресурс, що продає сторінки. Планується, що, один раз зареєструвавшись в «Яндекс.Маркеті», користувач зможе здійснювати покупки в усіх магазинах, що приєдналися до системи.

Які магазини зможуть підключитися до CPA в «Яндекс.Маркеті»?

Дана привілея доступна інтернет-магазинам, які працюють з «Яндекс.Маркет» більше трьох місяців і досягли внутрішнього рейтингу сервісу не нижче трьох зірок.

Сьогодні існує три варіанти оплати розміщення на «Яндекс.Маркеті»:

  • за клік за пропозицією інтернет-магазину та магазину-салону;
  • за добу розміщення (фіксована, доступна тільки магазинам-салонам);
  • комісія за оформлене замовлення.

Розміщення інтернет-магазину

Є дві схеми оплати розміщення інтернет-магазинів на «Яндекс.Маркеті»: «плата за клік» і «плата за клік плюс комісія за замовлення».

При оплаті за клік можна керувати показами пропозицій і виведенням товарів на вигідні позиції для залучення більшої кількості клієнтів. Мінімальна ціна за клік складає 0.10 у. е. (0.05 у. е. для книг). Призначаючи вищу ціну за клік, можна домогтися більш вигідної позиції пропозиції вашого магазину і отримати високі результати за просування сайту.

При оплаті комісії за замовлення списання коштів буде зроблено тільки після прийняття магазином замовлення до виконання і повідомлення про готовність замовлення до передачі в службу доставки.

Розміщення магазину-салону

Для розміщення магазину-салону також доступні два варіанти оплати: фіксована або плата за клік.

При фіксованій платі вартість розміщення становить 0.33 у. е. в день. Можливість управління показами відсутня. Пропозиції показуються в блоці “магазини” поруч на картці моделі, а також на сторінці “Магазини поруч”.

Після оплати за клік є можливість розміщення пропозицій магазину на вигідних позиціях, при цьому, ціна за клік встановлюється самим магазином, її мінімум становить 0.10 у. е. (0.05 у. е. для книг). Пропозиції магазину будуть розміщені в блоці “Магазини поруч”, а також на сторінці “Магазини поруч”, в пошуку Яндекса і сайтах-учасниках РСЯ.

«Яндекс.Маркет» практикує постійні перевірки якості обслуговування магазинами їх клієнтів, завдяки чому підвищує рівень довіри до себе покупців. У ситуації, що політика розвитку електронної торгівлі буде спрямована на співпрацю з даним сервісом.