0
Оформити заявку

Яндекс.Директ в цікавих цифрах

26/11/2013
admin

Яндекс.Директ – це популярний і надзвичайно затребуваний на даний час інструмент, за допомогою якого можна розміщувати контекстні оголошення в пошуковій видачі Яндекса і на сайтах рекламної мережі (РСЯ). Він – абсолютно універсальний для будь-яких типів бізнесу завдяки цілому набору рекламних технологій, а його аудиторія включає в себе всі верстви населення з різною купівельною спроможністю.

Історія Яндекс.Директу почалася в 2001 році. Відтоді дуже і дуже складно, використовуючи епітети і метафори, висловити значимість Яндекс.Директу для рекламодавців і споживачів російськомовного інтернету на даний момент. У таких випадках потрібно вдаватися до бездушних, на перший погляд, цифр, які, тим не менш, представляють найбільш об’єктивний і точний варіант передачі інформації.

Але об’єктивність теж може вражати:

  • за рік після народження аудиторія рекламодавців Яндекс.Директа налічувала 2 500 осіб;
  • ще за одинадцять років вона збільшилася в 126 000 разів, і сьогодні складає 315 000 чоловік;
  • за одну годину Яндекс.Директ показує 2 786 000 000 оголошень на годину. Це більше, ніж 750 000 оголошень на секунду;
  • щоб роздрукувати годинну норму оголошень реклами Яндекс.Директу на звичайному принтері, потрібно 30 років;
  • щоб одній людині наклеїти їх на велику дошку оголошень, потрібно затратити 44 роки;
  • понад 57 000 000 чоловік в місяць бачать оголошення Яндекс.Директа, що становить 90% аудиторії російськомовного інтернету;
  • якщо всі ці люди візьмуться за руки, вони зможуть водити хоровод екватором Землі, а його довжина, відповідно, перевищить 40 000 км;
  • для того, щоб пригостити кожного з них чашкою кави, знадобиться 114 тонн розчинного порошку розбавити 330 000 відрами окропу;
  • якщо всі ці люди захочуть куди-небудь поїхати на громадському транспорті, знадобиться понад 300 000 автобусів;
  • якщо вони побажають сходити на футбол на найбільший стадіон світу – Стадіон Першого травня в КНДР місткістю 150 000 осіб, буде потрібно провести не менше 380 матчів.

Як відомо, найбільшої цифри не існує. І звичайно ж, аудиторія Яндекс.Директа теж тільки починає розширюватися разом зі збільшенням числа користувачів мережі інтернет. А разом з цим підвищуються можливості рекламодавців, які віддали перевагу просуванню сайту через Яндекс.Директ.