Оформити заявку

Як з розумом використовувати свята для гучних маркетингових кампаній?

admin
24/12/2014
Время чтения: 3 м

Всі люди люблять свята, а особливо, отримувати і робити подарунки. У передсвятковий період прибуток від торгівлі збільшується в рази. Ми розглянемо в даній статті, як же з розумом використовувати даний час для максимальної віддачі.

Новий Рік, Різдво, 8 Березня, Великдень і т.д. – свята у нас протікають не один тиждень. Маркетологи розробляють спеціальні стратегії для збільшення продажів у відповідний період. Чому ж варто приділити особливу увагу для успішної торгівлі?

Пропозиція по темі свята

Для успішного просування маркетингової компанії створіть спеціальні пропозиції, засновані на темі конкретного свята. Це включає в себе спеціально розроблені тематичні групи товарів широкого попиту. Наприклад, різдвяні набори для малюків, новорічні сувеніри для колег по офісу, великодні кошики, подарункові сертифікати коханим до 8 березня і т.д. Ретельне вивчення потреб споживачів, аналіз дій конкурентів, відповідна тематика – все це в сукупності буде запорукою успішного просування сайту, товарів або послуг.

Також слід ввести систему знижок для стимулювання збуту, розробити «святковий контент», а також відповідний дизайн сайту.

Підготуйте спеціальний пакет для користувачів смартфонів і планшетів. Адже покупки цієї категорії клієнтів вже досягли 1/3 від загального обсягу продажів в інтернеті і збільшуються з кожним роком. І особливо це актуально в свята, коли більшу частину часу люди проводять поза офісом. За статистикою, середній чек користувача планшетів – на 20% вище за середню транзакцію користувача десктопов.

Розробіть сторінки з легким процесом оформлення покупки: таргетингової пропозиції з картами торгових точок і сервісних центрів, використовуйте мобільні купони і «чекін» в магазині. Робота – з використанням спеціальних додатків для здійснення покупок. І, звичайно ж, приділіть особливу увагу дизайну для зручної читабельності цієї категорії покупців.

Стратегія для соціальних медіа

У святковий період активність користувачів в соціальних мережах істотно знижується. Це пов’язано, перш за все, з вихідними днями. Істотний спад спостерігається в сферах В2В, менший – в сфері товарів народного споживання і послуг широкого попиту. Як же зберегти контакт з цільовою аудиторією в свята? Перш за все, варто заздалегідь підготувати контент для наповнення ваших блогів і сторінок в соціальних мережах. Активність користувачів можна збільшити шляхом проведення різноманітних конкурсів і розіграшів тематичного характеру з відповідними призами. Використовуйте моніторинг акаунтів для відстеження святкових ключових слів і оперативної відповіді на них. Стандартний набір відповідей краще заготовити заздалегідь.

Оптимізація ключових слів

Проаналізуйте запити користувачів в святковий період, про що вони думають, що хочуть отримати, вивчіть дії конкурентів, – це гарний підхід для оптимізації сайту. На підставі цієї інформації створіть відповідні святковій тематиці і специфіці вашої продукції ключові запити. Наприклад, «різдвяний подарунок співробітнику», «новорічні іграшки», «ялинка з доставкою додому». Створіть рекламний текст, складіть оголошення таким чином, щоб воно привертало увагу користувачів, мало особливий сенс, відповідало потребам споживача на даний період: було лаконічним і одночасно містило конкретну інформацію за запитом.

Проведення святкового заходу

Свято є наймасштабнішим і найяскравішим івент-заходом. Воно може бути різним, залежно від особливості і кількості запрошених. Важливо, щоб розважальній програмі було присвячено понад 80% від загального часу. Люди приходять на свято, в першу чергу, для отримання яскравих емоцій і вражень. І в разі успішного результату позитивний ефект буде 100%. Для цього слід дотримуватися певних правил:

  • Єдність і обмеженість в часі і просторі. Чітко вкажіть місце і час проведення. Розтягнуті тимчасові рамки і велика територія не сприятиме концентрації уваги споживача на отримання необхідної інформації про продукт.
  • Брендування. Логотип повинен бути присутнім скрізь, починаючи від вивіски на вході і рекламних стендах, закінчуючи одягом персоналу і подарункової сувенірної продукції.
  • Матеріальні і нематеріальні цінності. Учасники заходу повинні бути винагороджені подарунками з нагоди свята, призами за участь у конкурсах та вікторинах, сувенірною продукцією.
  • Єдність корпоративного духу. Ведучі, представники компанії, а також учасники під час проведення заходу повинні стати єдиною командою, і, відповідно, перейнятися симпатією до бренду.
  • Інформаційна підтримка. Під час підготовки заходу слід скористатися підтримкою ЗМІ для залучення більшого числа учасників з одного боку, з іншого – публікація звітів про проведення ще раз привернуть увагу до бренду.

Успішного проведення маркетингової компанії, і з прийдешнім, Вас, панове!