Оформити заявку

Як вибрати найбільш підходящий колір для вашого веб-сайту?

Як вибрати найбільш підходящий колір для вашого веб-сайту? - Фото 1
Katerina
09/07/2021
Время чтения: 6 м

Колір є важливою частиною бренду, оскільки саме він здатний вплинути на настрій людини. Наприклад, практично кожен ресторан швидкого харчування використовує в своєму дизайні, зокрема, в логотипі, червоний і жовтий відтінок. Саме такі тони заохочують апетит у відвідувача і викликають у нього позитивні думки.

Коли користувач усвідомлює важливість використання палітри кольорів для свого бренду, він захоче зробити ребрендинг свого ресурсу.

Чому так важливо вибрати колір для свого сайту?

З першого погляду кольори можуть викликати конкретні почуття у людей. Більш того, правильно вибраний колір допоможе компанії збільшити розмір свого доходу. Згідно з дослідженнями, приблизно 85% людей сказали про те, що колір серйозно допомагає їм вибрати покупку.

Деякі компанії навіть проводили експеримент з кольорами кнопок, після чого вони стали помічати різкі підвищення або зниження конверсії. Тут важливі не тільки кліки. Наприклад, дослідження на тему колірної психології показало, що кольори допомагають бренду стати впізнаваним на 80%.

Не існує конкретних правил, що червоний колір є найголовнішим. Є сенс тестувати кольори, поки не з’явиться дуже вдале поєднання.

Як вибрати колірну гамму для сайту?

Після розуміння важливості створення кольору для брендингу потрібно з’ясувати, як відшукати кольорову схему, яка підійде відповідному бренду. Для початку потрібно зрозуміти напрямок продажу послуг.

Якщо є бажання акцентувати увагу на ексклюзивності і якості, варто використовувати фіолетовий колір. Саме його люди асоціюють з королівською владою, інтригою і гарною якістю.

Але якщо хочеться знайти більше потенційних клієнтів, варто вибрати синій колір, як спокійний і обнадійливий. Він добре підходить для таких тем, як фінанси або здоров’я.

Основний колір

Кращим методом при виборі основного кольору є обдумування атмосфери продукту або послуги. Потім потрібно проаналізувати кольори, які підходять даному напрямку.

Наприклад:

  • Червоний колір (Coca-Cola, Nintendo) – поєднується зі щастям або переживаннями.
  • Помаранчевий колір (Nickelodeon, Fanta) – обіцяє веселий і активний час.
  • Жовтий колір (Nikon, McDonalds) – говорить про щастя й оптимізм.
  • Зелений колір (Subway, Greenpeace) – радує природою і свіжістю.
  • Чорний колір (Chanel, Adidas) – схожий на елегантність або розкіш.
  • Білий колір (Apple, Nike) – говорить про комфортні продукти для користувача.
  • Коричневий колір (Nespresso, UPS) – асоціація з доступністю і якістю.

Якщо компанія або веб-сайт містить різнокольорову назву, слід підібрати переважаючий відтінок, при цьому, варто враховувати фірмову символіку.

Додаткові відтінки

Після визначення основного кольору потрібно вибрати інші кольори, розглянувши спочатку поєднання кольорів. Кожен відтінок має свою «пару», з якою він добре поєднується. Зазвичай, це більш яскраві і контрастні тони.

Якщо в дизайні є більше зеленого кольору, то варто вибирати червоний колір для оформлення CTA-кнопок або підкреслення важливих елементів для залучення уваги.

В якості прикладу застосування допоміжних кольорів можна розглянути сайт з реалізації обладнання для слуху фірми Eargo. В цьому сайті основним кольором є помаранчевий, тому розробники даного ресурсу використовували більш приглушений синій колір, щоб виділити важливий розділ сайту.

Правильно підібрати кольори для сайту допоможуть такі сервіси, як:

  • Cohesive Colors – можна оперативно створювати схеми кольорів;
  • Colorblender – можна вибрати основні кольори, після чого отримати готову палітру;
  • Colorsafe – генератор готових палітр кольорів, де можна попередньо вибрати стиль, розмір шрифту і основний колір.

Колір фону

Це є важливим аспектом, оскільки фонове середовище площадки залучатиме більше уваги і “перетягуватиме ковдру” на себе. Зробити це неважко, оскільки є лише два варіанти. Можна вибрати більш спокійну версію основного кольору, щоб зміцнити прив’язку до бренду. Для цього на фон потрібно накласти білий і світло-сірий колір тексту, щоб його було добре видно.

Або ж можна зробити фон ресурсу чисто білим, як це роблять зазвичай. Цей варіант допоможе картинкам або посиланням красиво виглядати на будь-якій сторінці.

Текст

Залишається лише вибрати колір шрифту, зупинивши свій вибір на класичному чорному кольорі. Але варто врахувати, що чорний текст на білому кольорі може зробити очі втомленими, а користувачів, і зовсім, змусити покинути сторінку в разі важкого прочитання сайту.

Можна вибрати відтінки сірого кольору для основного тексту, щоб зробити свою площадку м’якше і привабливіше. В цьому випадку експериментувати буде ні до чого.

Рекомендації, які стануть корисними при виборі кольорів для сайту

Щоб зміцнити свій бренд, можна застосовувати різні кольорові відтінки, які мають однакову насиченість, а це є ще одним методом позначення яскравості.

Якщо бренд має серйозний зв’язок з конкретним кольором, може з’явитися бажання не відходити від нього на велику відстань. Можна взяти один основний колір і тестувати різну насиченість.

Наприклад, на сайті TechCrunch всі 5 кольорів, які є на сторінках, є відтінками зеленого. Але завдяки різним рівням яскравості всі кольори змінюють візуальний вигляд сторінки.

Як виявити, що цільовій аудиторії подобаються кольори?

Щоб зрозуміти, що ті чи інші кольори сподобаються користувачам, слід вивчити конкурентів. Це потрібно для того, щоб отримати загальне уявлення про те, що відвідувачі їх ресурсів вважають більш красивим і комфортним.

Потрібно проаналізувати ресурси іноземних компаній у своїй ніші. Найчастіше, якщо європейські або американські компанії впровадили щось на своїх сайтах, це може із запізненням прийти на наш ринок. Тому якщо ви одні з перших помітили якийсь свіжий тренд в дизайні і застосували це у себе, це піде на користь.

Також важливо збирати різні дані і проводити їх аналіз. Дивитися потрібно на те, які дії зараз роблять користувачі мережі: куди натискають і як пересуваються по сторінках. Також потрібно знайти відношення кольору на поведінку аудиторії.

Однак, без навичок в області дизайну, без смаку, знання колірної психології та особливостей комбінації відтінків неможливо буде отримати привабливий дизайн сайту.

Різниця сприйняття кольорів у жінок і чоловіків

Різниця полягає в тому, що чоловіки більше люблять яскраві відтінки, а жінки, навпаки, більш спокійні і приглушені. Згідно з експериментами, жінки і чоловіки однаково реагують на темні і світлі кольори.

Ахроматичні кольори

Зазвичай, ахроматичні кольори привертають більше чоловіків, ніж жіночу половину. До таких кольорів входить чорний, білий, а також всі відтінки сірого кольору.

Світлі і темні відтінки

Жіноча половина більше захоплена світлими відтінками, це через те, що у них сприйняття певних кольорів є посиленим.

Серед більш переважних кольорів у жінок – це зелений, фіолетовий і синій, а до списку менш бажаних входить сірий, коричневий і оранжевий колір. Що стосується найбільш бажаних кольорів у чоловіків, то це – синій, чорний і зелений, а найменш бажаних – це фіолетовий, коричневий і оранжевий.

Якщо поєднувати і застосовувати кольори, яким більше надають переваги жінки, чоловіки, або й ті, і інші, можна вплинути на їхнє сприйняття бренду на підсвідомому рівні.

У більшості випадків люди купують якісь послуги або товари для того, щоб вразити оточуючих. Дивлячись на багато рішень людини, можна побачити її ставлення до себе і бажання виглядати в очах інших людей.

Тому для залучення людей до придбання товару потрібно використовувати зелений в колірній схемі HTML. Якщо люди хочуть відчувати себе самовпевненими і молодими, варто використовувати жовтий колір. Якщо хочеться привернути людей з бажанням виглядати багато і солідно, треба використовувати чорний колір.

В цілому, щоб створити успішний бренд, потрібно розбиратися в темі психології.

Висновок

Перед тим, як підібрати колір для сайту, варто враховувати свою цільову аудиторію. Слід використовувати кольори для комбінації потреб відвідувачів і своєї пропозиції.

Варто вибирати яскраві кольори, щоб створити хороший і читабельний контент і привернути увагу цільової аудиторії. Не потрібно використовувати безліч кольорів в один час. Якщо буде важко вибрати палітру кольорів, варто звернутися за допомогою до спеціальних сервісів або аналізувати дизайн сайтів, щоб знайти нові та свіжі ідеї.

Не варто ігнорувати рекомендації, потрібно пам’ятати, що схема кольорів веб-сайту створює настрій подачі сайту. А це, в свою чергу, відбивається на конверсії, продажі та доходах.

Вибирати колірну палітру категорично заборонено випадковим чином. Для того, щоб стати успішним брендом за допомогою правильного вибору кольорів, потрібно:

  • Вибрати для свого ресурсу правильний колір, який буде переважати над іншими.
  • Вибрати для переважаючого кольору правильні кольори, які будуть допоміжними.
  • Вибрати колір на фон, який підходитиме під веб-ресурс та інші кольори на сайті.

Якщо працювати за цими важливими рекомендаціями, можна грамотно створити гідні та правильні колірні схеми. При цьому, необов’язково бути професіоналом і мати глибокі знання сфери дизайну.