0
Оформити заявку

Як провести А/Б-тестування в Яндекс.Директі?

19/11/2013
admin

А/Б тестування – один з найпростіших, але ефективних методів проведення маркетингового дослідження. Суть цього методу досить проста: цільовій аудиторії показується кілька варіантів рекламних оголошень з певними фіксованими змінами в деяких елементах, наприклад, тексті або прикріпленому зображенні, при інших незмінних умовах. Далі шляхом аналізу сайтів і статистики по оголошеннях відбирається найбільш ефективне з них.

Поява в Яндекс.Директі груп оголошень дозволяє тепер тестувати для кожної пропозиції кілька варіантів рекламних оголошень, а потім автоматично пропонувати аудиторії найпривабливіші. Кожна група оголошень в Яндекс.Директі має загальні налаштування: ключові фрази і мінус-слова, ставки і геотаргетинг, що створює прекрасні умови для проведення А/Б тестування.

Для початку слід створити групи оголошень для тестування: шляхом розподілу ключових слів за тематиками категорій товарів або послуг. Далі потрібно скласти оголошення, що підлягають тестуванню, для кожної групи. Поле експериментів – досить широке: можна пропонувати акції, обмежені в часі, вказувати гідності пропонованих товарів або використовувати різні зображення.

Головне – не перестаратися і тестувати щось одне, тому що при декількох одночасно змінених елементах вкрай складно буде зрозуміти, що саме вплинуло на кінцевий результат.

На початковому етапі система вироблятиме рівномірні покази всіх варіантів оголошень. Але при подальшому накопиченні статистичних даних оголошення з більш високим CTR будуть показуватися частіше. Неефективні ж оголошення ви, за бажанням, можете або відредагувати, або зовсім видалити зі списку.

Щоб отримати можливість використання груп, в Яндекс.Директі потрібно включити опцію «Почати роботу з групами». Створення групи здійснюється декількома способами: на вкладці в інтерфейсі Директ Коммандера, через API Директа або ж за допомогою csv- і xls-файлів.

Шляхом проведення А/Б-тестування можна значно підвищити ефективність оголошень і зробити їх більш привабливими для розкрутки сайту для потенційних покупців. Консерватизм ж в проведенні рекламної кампанії – далеко не найкраща позиція.