Оформити заявку

Як налаштовувати ретаргетинг Вконтакте?

admin
15/05/2014
Время чтения: 3 м

Сьогодні я хочу розповісти Вам про те, як запустити ретаргетинг Вконтакте.

Якщо Ви вже запускали рекламу Вконтакте, то розберетеся після прочитання цієї статті за лічені секунди.

У розділі «Рекламні кампанії» (якщо у Вас Центр клієнтів – виберіть конкретний кабінет) в панелі справа знаходиться наша заповітна кнопка «Ретаргетинг».

Ретаргетінг вконтакте

Далі натискаємо кнопку «Створити групу» – це і буде наша аудиторія ретаргетингу.

Аудиторія. Ретаргетінг вконтакте

Прописуємо назву і ставимо позначку «Встановити код на сайт».

Создание группы. Ремаркетинг Вконтакте

Створення групи ремаркетингу Вконтакте

Невелике пояснення по пунктах:

  • Код ретаргетингу можна вішати на всі сторінки сайту, а можна – на конкретні сторінки або категорії. Якщо плануєте розміщувати кілька кодів, то рекомендуємо вказувати в назві сайт і сторінку/категорію (наприклад: Test.com Мобільні телефони), щоб потім не заплутатися в списку груп та сайтів.
  • Ми вибираємо «Встановити код на сайт» для відстеження «класичного» ретаргетингу по відвідувачам сайту. Пункт «Завантаження з файлу» варто вибирати, якщо у вас є своя база клієнтів, що складається з e-mail адрес, номерів телефонів або ID користувачів мережі VK.com.
  • У випадку з «Завантаженням з файлу» необхідно, згідно з форматом, довантажити файл з клієнтською базою.

Після того, як ми вибрали «Встановити код на сайт», спливає наступне меню:
Ретаргетінг Вконтакте. Автовидалення користувачів

Введіть домен сайту та виберіть термін зберігання cookie ваших відвідувачів в пункті «Автовидалення користувачів».

Пункт «Автовидалення користувачів» складається зі списку різного періоду часу, після якого cookie користувача будуть вилучені зі списку.

Порада: показувати рекламу відвідувачам сайту вічно – не рекомендую. Як показує практика, краще ставити період 1-3 місяців в залежності від тематики та обсягу аудиторії сайту.

Список аудиторії для ремаркетингу створено. Залишилося тільки Веб-майстру повісити код на необхідній посадковій сторінці/категорії сайту.

Порада: особливо актуально, якщо розміщувати кілька кодів на сайті. Використовуйте для цього Google Tag Manager.

Тепер описуємо, де вибрати цю саму аудиторію для запуску рекламної кампанії.

Необхідно створити рекламне оголошення. В налаштуваннях таргетингу Ви введете категорію «Групи ретаргетингу» (пункт 1) і виберете необхідну групу зі списку.

Також в налаштуваннях нижче є поле «За винятком» (пункт 2). За допомогою цього пункту можна вибрати одну з груп з ретаргетингу, для якої не варто показувати дане оголошення.

Групи ретаргетінга. Поле За винятком

Поле “За винятком” дуже ефективно використовувати за аналогією ремаркетингу в AdWords. Наприклад, можна вибрати показ реклами відвідувачам групи “Мобільні телефони”, але виключити показ для групи “Скоєна покупка”. А в подальшому для групи “Скоєна покупка” зробити окрему пропозицію з чохлами і аксесуарами. Варіантів, які допоможуть вам у просуванні через соціальні мережі, багато.

Мінімальна аудиторія групи ретаргетингу для створення і запуску рекламного оголошення – 80 осіб.

Як показує практика, коефіцієнт конверсій ретаргетингу Вконтакте по рекламних кампаніях з точковим показом на певні сторінки (коди вішали на певні категорії і сторінки) в рази вище за показник конверсій з ретаргетингу, де вішали один код на весь сайт.