0
Оформити заявку

Як аналізувати аукціони за допомогою Google Data Studio

20/11/2018
admin

Дані про конкурентів дуже важливі для рекламодавців і фахівців з контекстної реклами. Ці дані не завжди легко збирати і аналізувати. Зараз ми розповімо, як це можна швидко і зручно зробити.

Як аналізуємо конкурентів зараз:

Поточний інтерфейс Google Ads

Це найпростіший метод – просто виберіть потрібні кампанії, потім перейдіть до розділу “Статистика аукціонів”

Результати не сильно вражаючі. Немає графіків або діаграм, також обмежені варіанти сегментації.

                                                                                                   

Недоліки інтерфейсу

При перегляді або експорті даних з інтерфейсу Ви не можете сегментувати кампанії і це ускладнює аналіз Ваших даних. Єдиним варіантом є попередня фільтрація кампаній перед завантаженням даних.

Google Data Studio

В інтерфейсі Google Data Studio є чудова можливість отримувати дані на рівні кампаній. Ось короткий опис того, як можна налаштувати цей звіт:

Після того, як Ви налаштуєте звіт, натисніть «Вид». Потім використовуйте меню, що розкриваються, щоб вибрати діапазон облікового запису і дати, а також – будь-які конкретні кампанії, якщо це може бути застосовано.

Потім наведіть курсор миші на таблицю, поки не побачите три точки в верхньому правому куті. Натисніть ці точки, а потім виберіть “Завантажити CSV».

Повторіть цей процес, але для даних кампаній

Тут Ви вже можете використовувати фільтри в Excel для перегляду і згортання даних, але мені подобається використовувати Google Таблиці, щоб скористатися функціональністю Query. Ще одна причина, по якій потрібно вивантажити дані з Data Studio, полягає в тому, що можна створити графіки основних конкурентів по тижнях.

Також можна побудувати звіти, які продемонструють частку втрачених показів через рейтинг і бюджету. Якщо Ви втрачаєте велику частку показів через рейтинг, зверніть увагу на свої ставки і показник якості.