Оформити заявку

Всього за рік: ціна на рекламу в соціальних мережах зросла на 108%

Всього за рік: ціна на рекламу в соціальних мережах зросла на 108% - Фото 1
Katerina
16/08/2021
Время чтения: 2 м

Бізнес в області реклами Facebook, Google, Amazon і Snapchat зростає досить стрімко, як і ціна на рекламну кампанію в сервісах компаній. Вся справа в тому, що компанія Apple змінила політику в плані контролю реклами, а популярність цифрової реклами зростає.

Через це в останній рік ціна рекламної кампанії за 1 тисячу показів в соціальній мережі Facebook зросла на 89%, а у відеохостингу YouTube – відразу на 108%.

Збільшення ціни реклами на платформах

Amazon

Клієнти, які користуються Amazon, помітили збільшення ціни за 1 тисячу показів банера. В середньому, в лютому вартість реклами становила 3,60 долара, а вже в травні і червні цього року вона зросла до 8,60 доларів. Ціна за 1 клік з першого по другий квартал цього року збільшилася на 20%.

Facebook

Компанія стверджує, що, в середньому, вартість реклами в другому кварталі нинішнього року збільшилася на 47%, якщо порівнювати з минулим роком. У цьому липні за 1 тисячу показів на платформах Facebook потрібно було заплатити на 89% більше, ніж в минулому році, тобто, 11 доларів.

YouTube

YouTube приніс 7 мільярдів доларів для Google, оскільки рекламодавці, в основному, розміщують в цьому відеосервісі рекламу. У липні за 1 тис показів на YouTube потрібно було заплатити на 108% більше, ніж в минулому році в цьому ж місяці.

Snapchat

Повідомляється, що зміна політики Apple не сильно вплинула на прибуток від реклами. За 1 квартал дохід Snap виріс до 982 мільйонів доларів, а це на 116% більше, ніж в минулому році. Вартість 1 тисячі показів зросла на 64%, якщо порівнювати з липнем минулого року.

TikTok

У червні вартість 1 тисячі показів в TikTok збільшилася на 92%, якщо порівнювати з минулим роком. Збільшення вартості реклами в цьому сервісі має на увазі під собою те, що сервіс почне залучати всіх рекламодавців.