Оформити заявку

Все про SEO в питаннях і відповідях!

Все про SEO в питаннях і відповідях! - Фото 1
admin
05/10/2017
Время чтения: 2 м

Що таке SEO?

SEO (Search Engine Optimization) – це оптимізація і розкрутка сайту з метою підвищення його позицій в цільовій пошуковій видачі за конкретними ключовими запитами. Метою є нарощування органічного (природного) трафіку на сайт, залучення цільової аудиторії з пошукових систем.

Що робить SEO специалист?

Діяльність SEO фахівця спрямована на комплексне SEO просування сайту. У коло обов’язків входить всебічний аналіз площадок (поточні позиції у видачі, аудит, оцінка якості контенту), а також заходи, спрямовані на внутрішню і зовнішню оптимізацію інтернет-ресурсу.

Різниця між SEO та контекстною рекламою?

Контекстна реклама передбачає показ платних рекламних оголошень в пошуковій видачі (текстові оголошення) і на сайтах-партнерах пошукача (Медійна мережа). Оплата відбувається за кожен перехід за оголошенням, на відміну від SEO, де трафік нарощується природним шляхом і платити за переходи не потрібно. У порівнянні з SEO контекстна реклама має моментальний короткостроковий результат.

Хто такі SEO оптимізатори?

SEO оптимізатор – фахівець, основним завданням якого є підвищення видимості сайту в пошукових системах (виведення в ТОП видачі за конкретним запитом). Фахівцем оцінюється технічний стан сайту для просування, внутрішня оптимізація сайту і зовнішнє просування.

Що таке зовнішня оптимізація сайту?

Зовнішня оптимізація – це комплекс заходів, що проводяться з метою поліпшення зовнішніх чинників ранжування сайту. В першу чергу, це нарощування маси, наприклад, написання тематичних статей на інших тематичних ресурсах (донорах) з активним посиланням на сторінку сайту, що просувається (акцептор).

Що таке внутрішня оптимізація сайту?

Внутрішня оптимізація – виявлення ключових факторів ранжування і їх впровадження на сайті, впровадження вимог пошукових систем. Наприклад, це приведення структури сайту у відповідність з цільовими запитами і очікуванням цільової аудиторії, технічна оптимізація коду сайту. Метою даного процесу є збільшення релевантності сторінок запитам.

Як відбувається SEO оптимізація?

Насамперед, проводиться аналіз конкурентів в конкретній ніші ринку, перевіряється видимість сайту, контрольний профіль, формується семантичне ядро по розділах, категоріях і конкретних товарних сторінок (при готовій структурі сайту). Після цього проводиться робота над внутрішньою і зовнішньою оптимізацією сайту.

Чим SMM відрізняється від SEO?

Основною відмінністю між SMM і SEO виступає джерело залученого трафіку. Якщо SEO передбачає оптимізацію під пошукові системи (такі, як Google і Яндекс), то за допомогою SMM залучається трафік з різних соціальних мереж, блогів і форумів. Відмінність SMM також в тому, що цей інструмент дозволяє вести комунікацію з цільовою аудиторією.

Що таке SEO-аудит?

SEO-аудит – це комплексна перевірка сайту на предмет відповідності його параметрів вимогам пошукових систем. В першу чергу, проводиться аналіз вмісту сайту і його структури, технічних параметрів, якість розміщеного на сторінках контенту. Без SEO-аудиту неможливо ефективно просувати сайт.

Як обрати підрядника SEO?

Підрядник з SEO повинен відповідати таким критеріям: 1) Наявність інструментарію для просування – повинна бути можливість надати комплексне просування сайту (з детальною стратегією і звітами, грамотною SEO-оптимізацією). 2) Наявність великих клієнтів і фахівців високого рівня. 3) Вигідна пропозиція саме для вашого бізнесу.

Чи потрібно SEO просування?

Якщо компанія продає товари або послуги через сайт, то SEO просування необхідно. Це саме той інструмент, який приведе цільову аудиторію (покупця) на ваш сайт (продавця). SEO – це оптимальний за витратами спосіб збільшити кількість відвідувань інтернет-ресурсу на постійній основі, а відповідно – безпосередньо підняти продажі.

Скільки коштують послуги SEO?

Вартість SEO послуг залежить від обраної стратегії просування, обсягу робіт з внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайту. Мінімальний бюджет може коливатися від 300 у.о. в місяць до кількох тисяч. Звернення до компетентного підрядника SEO завжди окупає витрати на просування, оскільки забезпечує стабільний приріст клієнтів.

Якщо Вас цікавить SEO просування, звертайтеся в Seomarket, ми підберемо для вашого бізнесу вигідну і ефективну стратегію!

Якщо залишилися питання, пишіть їх в коментарях, і ми обов’язково їх додамо до статті!