Оформити заявку

Використання рейтингу продавця Google для Вашого онлайн-бізнесу

admin
21/12/2018
Время чтения: 2 м

Рейтинг продавця Google – це розширення Google Ads у вигляді п’ятизіркової рейтингової системи, яку Google використовує для продавців. Це рейтинг Вашого магазину або компанії, який відображається в результатах пошуку, в Google Shopping і на сторінках продуктів в Google Shopping (якщо у Вас є акаунт Google Merchant Center).

Рейтинг Вашого продавця заснований на даних, зібраних за відгуками кліентов. Наявність високого рейтингу продавця дозволяє покупцям дізнатися, що Ви є надійним бізнесом, і підвищує ефективність Ваших рекламних кампаній. Якщо Ви хочете показувати рейтинг продавця для своєї компанії, скористайтеся безкоштовним сервісом “Google Відгуки клієнтів” або послугами сторонніх постачальників.

За даними Google, додавання рейтингу продавця в кампанії AdWords збільшує ефективність оголошення (CTR) на 17%, що, в свою чергу, знижує ціну за клік, підвищує релевантність і якість трафіку на Ваш сайт.

Як отримати зіркові рейтинги на Ваших оголошеннях?

Рейтінги продавців виділяють Ваші оголошення на тлі реклами Ваших конкурентів і підвищують рейтинг кліків більше, ніж будь-яке інше розширення реклами. Але перш, ніж Ви зможете побачити їх поруч з Вашими оголошеннями, Вам потрібно зібрати відгуки. Оновлені правила Google вимагають не менше 100 перевірених відгуків про сайти протягом 12 месяцев. Оскільки Google залишає за собою право фільтрувати певні відгуки, що з’являються в стрічці, на основі їх критеріїв, ми рекомендуємо перевищувати поріг в 100 відгуків, щоб забезпечити відповідність критеріям рейтингу продавця.

Як перевірити, чи працює рейтинг продавця Google?

Есть кілька способів перевірити, чи працюють Ваші рейтинги продавця Google, хоча жоден з них не гарантований на 100%. Ось кілька з них:

  1. Подивіться фид рейтингу продавця Google для Вашого магазину, ввівши в своєму браузері наступне: https://www.google.com/shopping/seller?q= і додайте URL свого магазину після знака рівності без www.
  2. Помістіть домен магазина в рядок пошуку Google Shopping, щоб перевірити, чи відображається рейтинг продавця Google. Переконайтеся, що результати відображаються у вигляді списку, тому що іноді у вигляді сітки немає місця для рейтингу продавців.
  3. Перегляньте Ваше оголошення у вікні інкогніто з цим URL https://adwords.google.com/apt/AdPreview.