0
Оформити заявку

Управління репутацією в інтернеті: навіщо?

Управління репутацією в інтернеті: навіщо? - Фото 1
09/07/2015
admin

Що таке ORM і чому він такий важливий, якщо ви збираєтеся представляти компанію в інтернеті? Читайте в нашій сьогоднішній статті.

ORM або Online Reputation Management, або Управління репутацією в інтернеті, сьогодні стає одним із пріоритетних компонентів маркетингових кампаній. З кожним роком проникнення інтернету серед аудиторії брендів стає все вище, а це означає, що ігнорувати управління репутацією в мережі не можна.

За даними GfK, навіть в кризовий час покупцям важливі не стільки ціна і якість продукту, скільки імідж бренду. Якщо раніше для багатьох основним критерієм була ціна, то сьогодні люди готові платити більше, якщо впевнені в хорошому управлінні репутацією компанії в інтернеті.

Инфографика: имидж и потребители

Загалом, в необхідності контролю і управлінні репутацією компанії в інтернеті сумніватися не доводиться. Але з чого ж почати?

Що про компанію говорять покупці?

Людям подобається спілкуватися: це розважає їх і займає важливе місце в повсякденному житті. Сучасна людина все частіше обговорює щось з іншими людьми онлайн.

За даними YouScan, 90% людей вірять рекомендаціям своїх знайомих. Більш того, 70% довіряють порадам абсолютно незнайомих для них людей. Ясна річ, що явній рекламі довіряє менша кількість людей, а ось відгукам простої людини в інтернеті вірять охочіше.

Що це означає для бізнесу?

Це означає, що дуже бажано, щоб компанію згадували в позитивному контексті. Online Reputation Management якраз працює над тим, щоб про компанію говорили добре.

Поради, рекомендації та відгуки клієнтів постійно з’являються в соціальних мережах. Завдяки інструментам ORM, компанії можуть моніторити свою репутацію в мережі, впливати на неї, а значить, покращувати свій імідж.

Яку інформацію про вашу компанію знайдуть першою?

Друге за важливістю питання – коли користувачі шукатимуть інформацію про вашу компанію в інтернеті, що вони прочитають першим?

92% дорослих покупців в світі переглядають огляд товару перед здійсненням покупки. З них 48% роблять покупку тих продуктів, про які вони згадували в позитивному ключі.

Обсуждение компании в интернете

Що це означає для бізнесу?

Контент-маркетинг – ще один важливий напрямок в рамках ORM. Необхідно створювати інформацію про вашу компанію, наповнювати нею інтернет і робити все для того, щоб користувачі прочитали ту інформацію, яка може конвертувати в прибуток компанії.

Що буде, якщо компанія проігнорує ORM?

Інтернет може стати джерелом не тільки позитивної інформації про компанію, але і негативної. Ім’я бренду можуть заплямувати навіть анонімні інтернет-користувачі.

Це може бути або інтернет-троль, або колишній співробітник, який вирішив помститися за звільнення свого роботодавця, або несумлінний конкурент. Негативна інформація про компанію впливає на громадську думку і підриває довіру до бренду.

Залежно від ситуації, негативну інформацію слід спростувати, проігнорувати або навіть визнати недоліки в роботі компанії. Якщо компанія має системний підхід до реагування на негатив, використовує різні інструменти по роботі з відгуками, їй під силу побудувати і зберегти позитивну репутацію в інтернеті. Як це правильно зробити, знає, знову-таки, грамотний ORM-менеджер.

Що це означає для бізнесу?

У випадку з негативом в інтернеті, важлива не суть негативу, а те, як компанія реагує на нього. Практично у всіх компаній є негатив. Якщо ви хочете сформувати позитивний імідж в інтернеті, з негативом потрібно систематично і правильно працювати.

Наостанок: що ще потрібно знати про ORM

Люди схильні залишати відгуки в разі негативної взаємодії з компанією, тоді як про позитивний досвід пишуть рідко. Більш того, байдужістю до іміджу бренду в інтернеті можуть скористатися конкуренти, підірвавши довіру аудиторії до компанії-опоненту.

Репутаційні втрати можуть коштувати компанії тисячі або навіть сотні тисяч доларів. Але подібних проблем можна уникнути, якщо з самого початку правильно підійти до управління репутацією компанії в мережі.

Слідкуйте за оновленнями нашого блогу, ми обов’язково розповімо, як створити репутацію зі знаком “плюс”.