Оформити заявку

Удосконалена функція розрахунку частки показів в Google AdWords

admin
14/01/2014
Время чтения: < 1 м

Google AdWords, рекламний сервіс, який постійно еволюціонує, знову може порадувати рекламодавців абсолютно новими інформаційними джерелами – на цей раз користувальницький аккаунт поповнився колонками, що дозволяють маркетологам отримати досить цінні статистичні дані про вже завершені покази оголошень, а також – про рекламні оголошення, яких немає, на рівні ключових слів у пошуковій мережі.

Згадані інформаційні блоки носять такі назви:

Відсоток отриманих показів оголошень в пошуковій мережі

У цій колонці відображатиметься кількість вже показаних в пошуковій видачі рекламних оголошень, розділена на орієнтовну кількість потенційних показів.

Відсоток отриманих показів оголошень з точною відповідністю в пошуковій мережі

У цій колонці буде відображено ставлення числа показів оголошень, що вже відбулися, за максимально відповідними ключовими словами і фразами пошукових запитів до орієнтовного числа потенційних показів.

Відсоток втрачених показів оголошень в пошуковій мережі

В даному інформаційному блоці буде демонструватися частка показів рекламних оголошень, що відбулися, через низький показник їх рейтингу. Слід зазначити – згаданий параметр на вкладці «Групи оголошень» відображатися не буде, якщо бюджет рекламодавця на поточний період був повністю розтрачений.

Рекламна діяльність – вкрай далека від консерватизму. Для успішного ведення кампанії деколи потрібно провести масу експериментів, результативність яких можна оцінити тільки за вичерпними статистичними відомостями. Політика Google AdWords – надати рекламодавцю максимум інформації, завдяки якій можлива корекція ходу рекламної кампанії, виявлення, доробка і усунення її слабких сторін, а також – відбір ефективних елементів. Всі згадані нововведення значно вплинуть на просування реклами в adwords.