0
Оформити заявку

UADIGITALS 2015: записки з передової

20/02/2015
admin

Незважаючи на ранковий квест “Знайти галерею “Лавра”, загальне враження від заходу – відмінне. Конференція в компанії провідних digital-фахівців пройшла в теплій атмосфері *. *Вкрай низьку температуру в приміщенні утеплювали обігрівачі по периметру і потік зведень про ситуацію на ринку від лідерів галузі.

Крилаті вислови:

– Коли ж digital компанії зіллються з креативними агентствами?
– У найближчому майбутньому – ніколи.
(С) Максим Лазебник, виконавчий директор ВРК

“ЦА: жінки, які є власниками дітей і жінки, які збираються стати власниками дітей”
(С) Ковпак Сергій, CEO TAKiTAK! Advertising

“2015-й стане роком дешевих і елегантних рішень” (с) Павло Педенко. 1 + 1 Media
транслював Дмитро Федоренко, Studio 7

Тренди:

  • відео-контент;
  • креатив в умовах обмежених бюджетів;
  • реклама для mobile.

Коротко про головне:

Ера Earned Media.

1 share = 80 unique earned media contacts

(“Earned Media Impact on Brand Awareness” Роман Гавриш, Aimbulance).

Ніхто не читає.

Якщо ваша послуга складна для сприйняття – зробіть відео-лендінг з інструкцією з використання послуги та її переваг, попередньо диференційовані аудиторією. Подібний підхід у виконанні AdPro для карти “ВсеМожу” (Банк Renaissance Credit) приніс + 24% заявок (кожна третя заявка – реальне замовлення) і скоротив СРА на 31% (в порівнянні з лендінгом, розробленим банком).

(“Лонч кредитних карт”ВсеМожу” від Renaissance Credit” Мила Крутченко, AdPro).

У сусіда трава не завжди зеленіша.

Що безвідмовно працює в просуванні брендів в Сербії і Югославії? Все те саме, що і у нас: гейміфікація через promo-сайти і / або соц. мережі + інтерактив в офлайні. І, так, якщо ти ведеш аккаунт в Twitter, то тебе можна вважати вхожим в еліту Сербії: account in twitter = you’re luxury person.

(“HOW TO APPROACH VIRGIN DIGITAL BRANDS” Іван Полторацький, Mediacom).

Спіймай мене, якщо зможеш.

Якщо ви хочете змусити користувача “ганятися” за вашою рекламою – рішення є. Створіть мобільний додаток, в якому при скануванні ваших рекламних банерів користувачеві будуть нараховуватися бали в обмін на “плюшки”. Рекламні канали даного кейсу: ролики на YouTube, преролли, TV, медійна реклама.

(“Як змусити користувача шукати вашу рекламу? Кейс Rexona Match’n’Catch” Олена Кравченко та Василь Северенчук, Advance Digital).

Все геніальне – просто!

Всі знають новорічну гру Таємний Santa від “Нової пошти”, але мало хто знає, що не було витрачено жодної копійки на її просування. При цьому, компанія отримала відгук у вигляді десятків тисяч реєстрацій (32 000) і тисяч (13 000) відправок подарунків по всій Україні.

( “Просто і елегантно – не означає дешево і погано. Як досягати успіху в умовах обмежених бюджетів” Дмитро Федоренко, Studio7).

Сміливість завжди виправдана.

На своєму прикладі цю тезу довела поява в Україні таких проектів, як:

  • online-шоурум тканин для оббивки, де ви не тільки можете вибрати тканину, але і приміряти її 3D-патерн на конкретні меблі;
  • пересувний салон вбудованої кухонної техніки (вбудована кухня в автобус), який геніальний своєю простотою. Він дозволяє користувачам заощадити час на поїздку до салону меблів;
  • магазин лінз, який приймає замовлення, в основному, в нічний час доби і курсує Києвом, коли всі інші продавці оптики вже сплять.

(“Від питання “Як ми це робимо” до питання “Навіщо ми це робимо” Євген Кудрявченко, Vintage).

Якщо у кішки болять зуби, наступіть їй на хвіст.

Залучити користувача в інтерактив можна навіть тоді, коли у нього болить голова. Здавалося б, що це практично неможливо, але тільки не для Nurofen. Завдяки параду причин головного болю на promo-сторінці бренду, компанія не тільки підвищила впізнаваність і продаж (+ 6%), але ще і відвернула користувачів від головного болю.

(“Про що болить твоя голова?” Просування бренду в категорії, де покупцеві все одно” Наталія Тачинська, ISD Group).

Ера телефонів і смартфонів.

На сьогоднішній день кількість телефонів (39 млн.) практично зрівнялася з кількістю телевізорів в Україні (40 млн.), а приріст користувачів смартфонів з року в рік становить 100%.

Крім того, в середньому, кожен власник смартфона близько 150 разів на день взаємодіє зі своїм гаджетом, тобто, кожні 6 хвилин (з розрахунку, 16 годин активності і 8 годин сну в день).

(“Останні дослідження ринку mobiles в Україні” Назар Гриник, Lead9).

Реклама на мобільних пристроях.

Реалії українського ринку такі, що клієнти не вірять в продаж мобільних пристроїв і не готові вкладати гроші в даний вид контестної реклами. Частка бюджетів на ці цілі – менше 1% від загального бюджету на рекламу.

Показники конверсії у неадаптованих під mobile-сайти наступні:

  • смартфони – 1,34%;
  • планшети – 2,18%.

З показниками конверсії у адаптованих під mobile-сайти ситуація більш райдужна:

  • смартфони: + 56% в порівнянні з попереднім показником;
  • планшети: + 24% в порівнянні з попереднім показником.

(“Медійна реклама: Десктоп vs мобільні – реалії українського ринку” Іван Федоров, Admixer).

Висновки:

  • експериментуйте з відео як в рекламі, так і при створенні лендінгу;
  • оптимізуйте сайти під мобільні пристрої;
  • використовуйте комплексний підхід у просуванні;
  • не вигадувати велосипед – будьте простіше і зрозуміліше;
  • не бійтеся перерозподіляти бюджети на користь реклами на мобільних пристроях;
  • не бійтеся експериментувати, адже криза – це ще один привід для інновацій.

Слідкуйте за нашими оглядами і не пропускайте значущі заходи галузі.

Peace!