Оформити заявку

У Facebook – чергові оновлення: що буде з подіями і конверсіями?

У Facebook – чергові оновлення: що буде з подіями і конверсіями? - Фото 1
Katerina
08/07/2021
Время чтения: < 1 м

Онлайн-площадка Facebook оновила свій підхід до контролю подій і конверсій через скорочення розміру доступних даних. Все це сталося через те, що в операційній системі помінялися порядки контролю.

Що змінилося?

З цього моменту медіакомпанія має можливість апдейтити подію, не чіпаючи її після кожної зміни.

Після того, як компанія Apple внесла дані правила, більшість рекламодавців Facebook побачили, що конверсії серйозно скоротилися. Вся причина полягає в тому, що соцмережа Facebook не в змозі більше відстежувати їх. Але тепер у них вийде побачити ефективність за допомогою оцінок.

Більшість піар-агентств говорять і про те, що у них відрізняються власні інструменти документів зі звітами та фактична ефективність.

Рекламодавці, які хочуть збільшити результати операційної системи Android, зможуть отримати за допомогою Facebook розширений діапазон можливостей. Тому популярна компанія збільшить кількість різновидів заходів.

Говориться про те, що ці нововведення є, в більшості випадків, технічними. Однак, вони потрібні маркетологам, які хочуть привести в порядок свої витрати на Facebook за нинішніх умовах. Незважаючи на те, що ці дані не такі ж, як реальні, вони надають інформацію про ефективність кампаній.