Оформити заявку

Тренди в SMM та інтернет-маркетингу

Тренди в SMM та інтернет-маркетингу - Фото 1
Katerina
14/05/2021
Время чтения: 2 м

Незважаючи на те, що пандемія коронавируса серйозно нашкодила життям людей по всьому світу, це дало свої «плоди». Завдяки тому, що люди залишалися вдома через пандемію захворювання, вони стали частіше користуватися соціальними мережами. Кількість користувачів зросла на більш, ніж 12%, тобто, вже більше половини населення постійно сидить в соціальних мережах.

Збільшення кількості користувачів змусило інтернет-маркетологів і SMM-фахівців ретельніше продумувати стратегії, додавати більше якісного контенту і застосовувати більше креативності. Для того, щоб вийти в ТОП в соціальних мережах, потрібно знати тренди SMM і інтернет-маркетингу.

Якісний контент

Перегнати конкурентів в цьому році можна лише за допомогою хорошого контенту – тобто, за допомогою цікавих текстів і яскравих картинок. Якщо буде нецікаво і занадто сіро, то в цьому випадку навіть реклама не зможе допомогти. Потрібно постійно пробувати нові формати і знімати якісні відеоролики.

Прямі ефіри

У такий важкий період люди втратили можливість багато спілкуватися, їм подобається брати участь в прямих ефірах, питати в реальному часі і чути відповіді. Вони люблять взаємодіяти з іншими людьми, висловлювати свою думку і розуміти, що їх чують. Тому важливо, щоб прямий ефір був цікавим для аудиторії і зберігати його після закінчення.

Stories з різними фільтрами

Звичайні історії не притягатимуть стільки уваги, як історії з різними масками або ефектами. Вони надають зображенню або відео більше яскравості і викликають більше емоцій. Можна так само застосовувати стікери з голосуваннями або віконця з питаннями, а також – робити акції та розіграші.

Реклама (таргетинг)

У сучасні дні продавати послуги або товари без реклами стало дуже важко, тому на це варто виділити кошти. Причому, якщо буде більше бюджету, і він буде спланованим, то і шанс продажу буде вище. У той же час, потрібно пам’ятати про те, що реклама теж повинна бути яскравою, якісною та креативною.

Спілкування в режимі онлайн

Оскільки сучасне населення стало більше купувати товар або послугу, не виходячи з дому, підприємці потребують  працівників, які вміють спілкуватися з клієнтами. Чат-боти є модним засобом комунікації, але клієнти більше воліють спілкуватися з реальними людьми. Саме тому сьогодні найактуальнішими професіями є помічники SMM-фахівців і менеджери з продажу в соціальних мережах.

Важливе правило

Варто запам’ятати, що не можна ніколи використовувати сірі способи просування своєї сторінки в соціальній мережі. Коли людина накручує кількість підписників, лайків та коментарів, він піддається серйозному ризику потрапити в бан.