Оформити заявку

Тренди в SEO та способи відправити свій ресурс у ТОП в 2021 році

Тренди в SEO та способи відправити свій ресурс у ТОП в 2021 році - Фото 1
Katerina
14/05/2021
Время чтения: 2 м

Пошукові системи Google і Яндекс роблять все, щоб при пошуку потрібної інформації видавало тільки найкращі ресурси. В цьому році системи для пошуку створять абсолютно інші схеми ранжирування ресурсів, тому їх власники повинні будуть серйозно потрудитися, щоб просувати свої площадки.

Тренди SEO-просування площадок

Позиції ресурсів, які не будуть підходити під нові вимоги пошукових систем, різко підуть на дно. Тому, щоб вийти в ТОП видачі результатів, потрібно знати нові тенденції в цій сфері.

5 основних трендів розкрутки сайту:

Гарна і якісна наповнюваність сайту

Одним з найголовніших трендів просування стане гарна якість, інформативність і поліпшення наповнення текстом. Якщо власник виділятиме багато уваги своєму контенту, то у нього з’явиться більше шансів вийти на високі позиції у видачі пошукових систем.

Оптимізація з увагою на мобільні телефони

Згідно з опитуваннями, більше половини населення сидить в інтернеті через мобільні телефони. У зв’язку з цим з’явиться ефективна адаптивна версія, яку створять пошуковики.

Комфорт і захист людей в інтернеті

Google хоче здійснити схему ранжирування Page Experience Update, яка зможе оцінювати веб-ресурси шляхом аналізу досвіду роботи людей з ними:

  • наскільки оперативно вантажить контент;
  • наскільки стабільно працюють візуальні компоненти;
  • наскільки добре створений ресурс під всі види гаджетів;
  • наскільки добре захищені особисті дані відвідувачів сайту;
  • чи немає на майданчику небезпечних вірусів;
  • наскільки зручно користувачі можуть сприймати інформацію, яка не перекриватиметься зайвими рекламами або вікнами.

Отримання довіри людей і докази свого професіоналізму

Так званий алгоритм Е-А-Т стане досить актуальним і буде сильніше впливати на просування. Тому SEO-фахівцям потрібно брати до уваги такі факти:

  • шукати потрібно тільки тих людей для написання текстів, які мають досвід у цій галузі;
  • на сайті потрібно надавати всю правдиву інформацію про авторів статей і про свою компанію;
  • необхідно розміщувати відгуки клієнтів;
  • контролювати складання контенту простими словами;
  • ділитися посиланнями на авторитетних сайтах.

Розміщення зовнішніх посилань, як інструменту популяризації бренду

Дуже важливо зробити так, щоб за допомогою розміщення посилань клієнти могли швидко знайти ресурс, розповісти про бренд і підвищити його впізнаваність. Для того, щоб це вийшло зробити, потрібно використовувати:

  • канал на YouTube і соціальні мережі;
  • блоги і ЗМІ;
  • коментарі та відгуки;
  • дошки для оголошень.

Завдяки трендам і профільним фахівцям ресурси будуть набагато краще, системи пошуку теж зміняться, а користувачі зможуть отримати необхідну інформацію за запитом.