0
Оформити заявку

Таргетована реклама в соціальній мережі Вконтакте. «Злив бабла» або «приплив конверсій»?

05/03/2014
admin

Останнім часом я часто стикаюся зі скептично налаштованими рекламодавцями по відношенню до таргетированої реклами в мережі ВК. Одні з них твердо переконані, що їх цільової аудиторії немає ВК, інші твердять, що там космічні ціни за клік і що їм це не вигідно. Хтось плаче, що весь бюджет «злило» за півгодини. Загалом, виходить сумна картина, але варто копнути глибше, і з’ясовується, що 80% з цих людей самостійно намагалися вести собі рекламу і, тим самим, здійснювати просування сайту.

Проаналізувавши їхні рекламні кампанії, претензії, скарги, я знайшла ряд підводних каменів, з якими стикаються при веденні таргетованої реклами.
  завищена ставка      немає денного ліміту     проблеми з модерацією     ЦА не відповідає

Картинка. Аналіз социальні мережі

Звісно, що після такого «налаштування» рекламодавець стане «лояльно» ставитися до такого виду реклами, включається захисна реакція і негативна думка. Але, слід зауважити, що виною тому – не злощасна мережа ВК, яка, нібито, «зливає» бюджети, а професіоналізм і знання, з якими ви підходите до створення націлених рекламних кампаній.

Трохи статистичних даних:

На даний момент рекламна мережа ВК є третім за відвідуваністю сайтом Уанету, який щодня відвідує 59,5% інтернет-аудиторії. Унікальних відвідувачів на тиждень – 8 306 461.

Картинка. Топ 20 сайтів за охопленням інтернету

 

Якщо подивитися статистику в розрізі, ми можемо впевнено заявити, що ЦА тут є для всіх видів товарів і послуг.

Картинка. вконтактє: стать та вік

Картинка. вконтактє освіта

П’ять пунктів, які допоможуть запобігти «зливу бабла»:

1.Таргетуйте оголошення на грамотно підібрану аудиторію, не лінуйтеся перед запуском рекламної кампанії проаналізувати і виділити висококонверсійну аудиторію.

Найголовнішою перевагою реклами в ВК є гнучкий таргетинг:

  • за географією: країна, місто і регіон, район, станція метро, ​​вулиці, можливість виключати міста;
  • за демографією: стать, вік, день народження, сімейний стан;
  • за зацікавленістю: категорії інтересів, спільноти, додатки та сайти, світогляд, за винятком;
  • освіта і робота: навчальні заклади, роки навчання, посади;
  • розширені можливості пошуку: пристрої, операційні системи, інтернет-браузери, і, найцікавіше, за ключовими словами.

Розбивайте цільову аудиторію на групи: вік, стать, гео, інтереси і т.д.

2.Пишіть оголошення для кожної групи окремо.  

Пам’ятайте, що чоловіки і жінки по-різному реагують на оголошення. Чоловіки реагують на конкретні предмети, послуги. А жінки – на емоції, особи. Міняйте картинки і тексти оголошень раз в два дні, навіть якщо оголошення конвертить на відмінно, його ефект – не вічний. Картинки і тексти швидко набридають. Всі, напевно, і так знають, що необхідно писати в тексті переваги, заклик до дії. Оцінюйте тексти конкурентів, але ні в якому разі не повторюйте за ними. Писати обман не рекомендую, ви витратите гроші, а результат вас не порадує.

3. Виставляйте денні бюджети, не забувайте про ліміт оголошень.

Контролюйте ціну за клік. Рекомендована ціна буває часто завищеною, так що не впіймайтесь на цю вудку. Пам’ятайте, що Вконтакте охоплює велику аудиторію, і, якщо не обмежувати бюджети, може статися непоправне, гроші випаруються миттєво.

4. Пам’ятайте, що вік – менше, ніж 18 років, – дуже підступний: зорієнтувати на нього немає сенсу, якщо ви займаєтеся продажами. 98% аудиторії – школярі, які є неплатоспроможними.

Використовувати таку аудиторію рекомендую з метою інформування про будь-які події, які потрібно швидко поширити.

5. Визначтеся спочатку, за допомогою яких інструментів ви будете відслідковувати результат: Google Analytics, Яндекс.Метрика, CRM-системи, телефонними дзвінками, опитуваннями.

Аналізуйте дані кілька разів на день, щоб вчасно відреагувати на результат. Виконайте всі ці пункти, і таргетована реклама в соціальних мережах принесе вам успіх.

Кейс

Онлайн-магазин сувенірних подарунків (працював 2 місяці з самостійними налаштуваннями).

Спочатку РК була налаштована на аудиторію ч/ж 18+, вся Україна. При переході на таргетовану рекламу магазину користувачі потрапляли на головну сторінку сайту.

Віддача була низькою:

У листопаді 2013 р бюджет склав 40 059.85 руб., було отримано 3 542 кліка, ціна за клік завищена – 12 руб.

В середньому, було 2 замовлення на день по 1 000 руб.

Після глобального переналаштування був отриманий результат:

При бюджеті 41 337.05 руб. було отримано 6 889 кліків, ціна знизилася до 6 руб. за клік.

В середньому, 16 замовлень на день по 1 600 руб.

Аналізуйте свою роботу, і приплив конверсій вам забезпечений.

Картинка. Аналіз вконтакте