Сумісність внутрішньої оптимізації під різні ПС

Основними джерелами трафіку на сайт в російськомовному інтернеті є пошукові системи Яндекс і Google. Тому для підвищення відвідуваності ресурсу потрібно оптимізація сайту, мета якої – догодити цим двом «монстрам пошуку».
Принципи, за якими пошукові машини визначають привабливість сайту, можуть відрізнятися.
Google більш вимогливий до прямого входження ключового слова в мета-тег <title>, ніж Яндекс. Це дуже актуально по відношенню до високочастотним запитам. Наприклад, пошуковий запит «купити телефон», під який заточується сторінка, в Яндексі матиме результати видачі і при словоформи «купити телефони», а ось в Google – немає. Більш того, Яндекс реагує на анкор краще, якщо він представлений в різних словоформах.
Це відбувається з тієї причини, що Яндекс спочатку створювався як пошукова машина для російськомовного інтернету, тому краще знайомий з морфологією російської мови.
Результати SEO оптимізації і просування під Google видно практично в реальному часі – зміни у видачі можуть змінюватися кілька разів на день. Яндекс ж вимагає більше часу – оптимізація «позначиться» приблизно через тиждень.
Обсяг тексту на сторінці теж грає роль: Google краще відноситься до великих статей на сторінці, а Яндекс може їх пессімізіровать, тобто знизити у видачі.
Але є і загальні нюанси, до яких позитивно ставляться обидві пошукові системи.
Унікальність тексту – найважливіший параметр. Вимоги до плагіату трохи різні (Яндекс буде перевіряти текст по чотирьох або навіть трехсловному шинглів, а для Google досить і семісловних), але зрозуміло одне – відвертий плагіат буде знижувати сайт в пошуку, а може і взагалі привести до виключення всього сайту з індексу.
Іншими словами, інформація на сайті (включаючи текст, графіку і відео) повинна бути унікальною, нової, корисної відвідав сайт людині.
Для внутрішньої оптимізації сайтів і просування під Яндекс і Google важливо робити сайт для людей, як би банально це не звучало, по решті досить дотримуватися загальних рекомендацій ПС.
Основним завданням пошукових систем є видача корисної інформації, тому якщо ви розміщуєте на сторінці текст без надлишку оптимізації, з нормальною щільністю ключових слів не на шкоду читабельності, пропонуєте унікальне медіа, то ви попадете і Яндексу, і Google.
Задовольняючи загальні вимоги обох пошукових систем, намагайтеся акцентувати увагу на якості інформації – це сподобається всім – і людям в тому числі.