Оформити заявку

Створення звітів за допомогою Google Analytics API

admin
09/01/2014
Время чтения: 4 м

Цей метод можна використовувати в якості гарного інтерактивного звіту клієнтам, як інструмент для стеження за станом своїх сайтів, надання статистичних даних за обмеженою кількістю параметрів, як звіт про просування сайту, і багато іншого.

Дані збиратимуться за допомогою спеціального скрипта, який використовує Google Analytics API.

Налаштування збору даних

1. Зайдіть в Google Drive і створіть нову таблицю. Задайте їй назву і збережіть. Я назву її GA.

2. Натисніть Tools —> Script Gallery —> введіть в поле пошуку «Google Analytics» та встановіть скрипт «Google Analytics Report Automation (magic)». При установці скрипта відмовтеся від авторизації. Виконуйте все так, як показано, щоб вірно налаштувати google analytics.

1

Тепер скрипт збору даних встановлено для нашої таблиці. Залишається його налаштувати.

3. Заходимо в Tools —> Script editor . Тепер ми дозволимо скрипту використовувати Google API. У вкладці заходимо в Resources—> API Google і навпроти пункту Analytics перемикаємо повзунок в положення «ON».

2

4. Після цього вводимо ключ доступу до API у відповідне поле. Щоб дізнатися його, натискаємо на посилання«Google APIs Console» і в меню створимо новий проект— Create new project.

3

  1. Далі нам потрібно активувати Analytics API за допомогою відповідного перемикача. У пункті меню API Access скопіюйте ключ доступу і вставте його в відповідне поле (пункт 3).

4

  1. Тепер налаштування завершено. Перезавантажте сторінку з нашою таблицею GA API Report і побачите, що у вас з’явився новий пункт меню Google Analytics і новий лист «gaconfig».

Збір даних

Створюємо звіт, в якому збиратиметься статистика відвідуваності і кількість транзакцій в регіоні «Київ», при цьому, за певними ключовими словами (161 ключове слово).

  1. Для створення нового звіту натискаємо на новий пункт меню Google Analytics – & gt; Create Core Report. Нам потрібно надати доступ скрипту збору даних до нашого аккаунту Гугл Аналітікс. У вікні погоджуємося і надаємо доступ. Процедуру надання доступу потрібно робити тільки один раз. Після цього знову заходимо в Google Analytics – & gt; Create Core Report.

Після виконання скрипта з’являться такі записи:

5

За допомогою цих параметрів можна вказати, як відображатиметься наш звіт.

  1. Спочатку задамо значення параметра «ids». У кожного профілю в Google Analytics є свій порядковий номер, який і потрібно вказати в осередку навпроти. Для того, щоб дізнатися його, потрібно зайти в меню Google Analytics —> Find profile id’s.
  2. Вказуємо потрібний нам профіль Google Analytics, копіюємо і вставляємо значення в поле «ids».

6

7_2

Через те, що у нас поле перевищує обмеження по символах, ми створюємо в нашій таблиці ще один звіт, в якому в полі «filters» заповнюємо 2 частинами ключових слів. Ось приклад, як повинна виглядати таблиця:

7

8

  1. Після цього заповнюємо потрібні нам поля налаштування звіту:
    • start-date (Задаємо початковий період місяця) – 01 березень.
    • enddate (Задаємо кінцевий період місяця) – 31 березня.
    • metrics (Показники звіту) – нас цікавлять такі показники, як: ga: visits (відвідування), ga: transactions (кількість транзакцій), ga: transactionsPerVisit (коефіцієнт транзакцій), ga: revenuePerTransaction (середня цінність), ga: transactionRevenuePerVisit (цінність відвідування), ga: itemRevenue (дохід від електронної торгівлі).
    • dimensions (параметри звіту) – нас цікавлять такі показники, як: ga: keyword, ga: medium, ga: city.
    • Sort (Визначає, по якому з стовпців проводитиметься сортування даних в таблиці) – в нашій ситуації нас цікавить кількість транзакцій. Якщо ми в поле вставимо значення «-ga: transactions» – відбудеться сортування від більшої кількості до меншої кількості транзакцій. Якщо ми в поле вставимо значення «+ ga: transactions», відбудеться сортування від меншої кількості до більшої кількості транзакцій.
    • filters (Визначає фільтри, які накладаються на дані) – в поле додаємо значення ga: medium == cpc – це означає що в звіті будуть відображатися дані по всьому платному трафіку. Після чого додаємо 161 ключове слово, за якими ми хочемо бачити дані в звіті. Після цього ми додаємо параметр ga: city == Kiev. Примітка: в поле «filters» не повинно перевищувати 4096 символів. Ось приклад, як повинен виглядати  «filters»:
    • sheet-name (Ім’я листа таблиці для виведення звіту) – один звіт буде називається «Site 1», другий звіт буде називатися «Site 2».
    • max results. В поле max-results ми задаємо максимальну кількість результатів, що повертаються API. У веб-інтерфейсі ми можемо відобразити до 500 рядків на одній сторінці звіту, API дозволяє нам повернути за один раз до 10 000 рядків – досить лише задати max-results = 10000.
  2. Тепер нам залишається тільки зібрати дані. Для цього переходимо до меню Google Analytics – & gt; Get Data. Після виконання скрипта з’явиться вікно з підтвердженням. Після цього в таблиці створиться два листа з зібраними даними під назвою «Site 1 і Site 2»

9