0
Оформити заявку

Сьомий український форум маркетинг-директорів

16/05/2014
admin

Маркетинг-візіонери зберуться 5-6 червня 2014 року на головному маркетинговому майданчику країни, щоб обговорити виграшні стратегії розвитку українського бізнесу в 2014-2015 роках і нові підходи до управління споживчим досвідом в умовах турбулентності. Сьомий український форум маркетинг-директорів пройде 5-6 червня в столичному «Гольф Центрі». Організатор форуму, компанія IdeasFirst, підготувала програму, яка відповідає безпрецедентним бізнес-викликам 2014 року. Інформаційний партнер – компанія Seomarket.

  • Що чекає на компанії і ринки в високотурбулентному 2014 році?
  • Які бізнес-моделі допоможуть вижити вже сьогодні і що буде приносити дохід у довгостроковій перспективі?
  • Як змінився споживач і які канали комунікації дають найбільшу віддачу?
  • Які способи просування продуктів і послуг доступні сьогодні і чому грамотне управління клієнтським досвідом приносить прибуток в кризові часи?

Це лише невеликий список питань, які обговорюватимуть експерти та практики на форумі маркетинг-директорів в цьому році.

Розпочнеться подія з нового формату – preФорума, що дозволить всім учасникам увійти в єдине інформаційне поле. У цьому році в рамках preФорума пройдуть презентації унікальних досліджень, об’єднаних темою «Споживчі тренди-2014». Кожна епоха породжує своїх героїв, продукує свої цінності і споживання. З 2013 року почався новий виток трансформації, який завершився навесні 2014 року. Як це вплине на споживання, брендинг і комунікації? Дослідники агентства Q & Q Research, проекту TrendwatchingUkraine і компанії GFK Ukraine дадуть повноцінний аналіз сайту і цих змін протягом 1,5-годинної сесії.

Одна з ключових тем форуму – «Ефективні стратегії на споживчих ринках». Чи може компанія бути успішною на ринку, що скорочується? Як невеликому локальному бренду перемогти міжнародну корпорацію? Учасники форуму дізнаються, як торгова марка «Мівіна» обійшла бар’єри споживання і імідж нездорової категорії, як спонсорство, використання потужного споживчого тренда натуральності та знання споживача допомогло бренду «Приправка» досягти успіху на висококонкурентному ринку, а також про те, як грамотна робота з портфелем брендів дозволяє компанії «Олімп» покращувати ринкові показники в умовах «великої горілчаної війни».

Чим гірші часи, тим важливіше для клієнтів сервісна складова і позитивний споживчий досвід. Нехтування до деталей дорого обійшлося роздрібним гравцям в 2008/2009 роках. Як не повторити помилок минулого? Найбільш платоспроможний сегмент споживачів, т.зв. affluent segment (сповідує цінності середнього класу), пред’являє сьогодні серйозні вимоги до місця покупок, на перший план виходять довгострокові відносини. Від того, чи збережуть компанії цих високоприбуткових і, тому, впливових клієнтів сьогодні, багато в чому залежить стійкість їх бізнесів. Що можуть зробити компанії, щоб відповідати новим викликам? У секції «Customer experience в кризові часи» будуть продемонстровані кейси aroma espresso bar, «Дельта Банку», «Аптеки майбутнього» та ін.

Програма цього року включає не тільки маркетингову тематику, а й дискусії за участю власників і перших осіб компаній. Крім основної програми – майстер-класи з soft skills і управлінських навичок.

Програма форуму постійно оновлюється на сайті www.marketingforum.com.ua

Швидка реєстрація на сайті.