Оформити заявку

Сьомий український форум маркетинг-директорів

16/05/2014
admin

Маркетинг-візіонер зберуться 5-6 червня 2014 року на головній маркетингової майданчику країни, щоб обговорити виграшні стратегії розвитку українського бізнесу в 2014-2015 роках і нові підходи до управління споживчим досвідом в умовах турбулентності.Сьомий український форум маркетинг-директорів пройде 5-6 червня в столичному «Гольф Центрі». Організатор форуму – компанія IdeasFirst – підготувала програму, яка відповідає безпрецедентним бізнес-викликам 2014 року. Інформаційний партнер – компанія SeoMarket.

• Що чекає компанії і ринки в високо турбулентному 2014 році?
• Які бізнес-моделі допоможуть вижити вже сьогодні і що буде приносити дохід у довгостроковій перспективі?
• Як змінився споживач і які канали комунікації дають найбільшу віддачу?
• Які способи просування продуктів і послуг доступні сьогодні і чому грамотне управління клієнтським досвідом приносить прибуток в кризові часи?

Це лише невеликий список питань, які обговорюватимуть експерти та практики на форумі маркетинг-директорів в цьому році.

Розпочнеться подія з нового формату – preФорума, що дозволить всім учасникам увійти в єдине інформаційне поле. У цьому році в рамках preФорума пройдуть презентації унікальних досліджень, об’єднаних темою «Споживчі тренди-2014». Кожна епоха породжує своїх героїв, продукує свої цінності і споживання. З 2013 року почався новий виток трансформації, який завершився навесні 2014 року. Як це вплине на споживання, брендинг і комунікації? Дослідники агентства Q & Q Research, проекту TrendwatchingUkraine і компанії GFK Ukraine дадуть повноцінний аналіз сайту і цих змін протягом 1,5-годинної сесії.

Одна з ключових тем форуму – «Ефективні стратегії на споживчих ринках». Чи може компанія бути успішною на скорочується ринку? Як невеликого локального бренду перемогти міжнародну корпорацію? Учасники форуму дізнаються, як торгова марка «Мівіна» обійшла бар’єри споживання і імідж нездорової категорії; як спонсорство, використання потужного споживчого тренда натуральності та знання споживача допомогло бренду «Приправка» досягти успіху на висококонкурентному ринку, а також про те, як грамотна робота з портфелем брендів дозволяє компанії «Олімп» покращувати ринкові показники в умовах «великої горілчаної війни».

Чим гірші часи, тим важливіше для клієнтів сервісна складова і позитивний споживчий досвід. Нехтування до деталей дорого обійшлося роздрібним гравцям в 2008/2009 роках. Як не повторити помилок минулого? Найбільш платоспроможний сегмент споживачів, т.зв. affluent segment (сповідує цінності середнього класу), пред’являє сьогодні серйозні вимоги до місця покупок; на перший план виходять довгострокові відносини. Від того, чи збережуть компанії цих високо прибуткових і тому впливових клієнтів сьогодні, багато в чому залежить стійкість їх бізнесів. Що можуть зробити компанії, щоб відповідати новим викликам? У секції «Customer experience в кризові часи» будуть продемонстровані кейси aroma espresso bar, «Дельта Банку», «Аптеки майбутнього» та ін.

Програма цього року включає не тільки маркетингову тематику, а й дискусії за участю власників і перших осіб компаній.
Крім основної програми – майстер-класи з soft skills і управлінських навичок.

Програма форуму постійно оновлюється на сайті www.marketingforum.com.ua

Швидка реєстрація на сайті