Оформити заявку

SMM-просування

SMM-просування - Фото 1
Katerina
28/05/2021
Время чтения: 2 м

SMM (Social Media Marketing) є важливим “снарядом” для користувачів і торгівлі шляхом поширення інформації у віртуальному світі.

SMM розкрутка в соцмережах

SMM-стратегія

SMM-стратегія – схема, яка створюється для досягнення цілей в бізнес-компанії через соціальні мережі. Ця схема зможе допомогти виявити цілі перебування в соціальних медіа. Також стратегія допоможе визначити методи здійснення цих цілей, а також розставити пріоритети і зробити прогноз ефекту.

Необхідні кроки для складання SMM-стратегії:

  • необхідно оцінити ситуацію в бренда у віртуальному світі, кількість і активність його фоловерів, якість контенту і кількість згадувань бренду;
  • потрібно зробити аналіз конкурентів і скласти образ покупця;
  • потрібно сформулювати унікальну торгову пропозицію, щоб відрізнити компанію від конкурентів;
  • виявити формат знаходження в соцмережах.

Оформлення спільноти графічним шляхом

 

Оскільки робочий профіль є обличчям бізнесу в інтернеті, він повинен бути професійно оформленим. Для цього потрібно зробити головні брендовані фото і розробити обкладинки групи. Потім варто зробити єдиний шаблон для оформлення всіх публікацій.

Створення групи

 

Назва. Варто придумати назву, за якою потенційна аудиторія зможе шукати групу.

URL спільноти. Він повинен підходити під найменування компанії і бути ідентичним у всіх соціальних мережах. Варто зробити короткий тайтл, який буде добре запам’ятовуватися.

Опис. Потрібно викласти всю інформацію коротко, вказавши всі свої переваги.

Пункти, що впливають на стан суспільства в Яндекс і Google

 

Дискусія. Варто сформувати основні теми і тримати актуальність інформації. Оскільки в Instagram не можна залишити відгук, можна іноді розміщувати фідбек в постах. На Facebook існують відгуки, які зможуть піднятися вгору при живому обговоренні.

Налаштування конфіденційності. Варто відкрити групу для всіх, не потрібно відключати коментарі і дати шанс розміщувати фото і відео виключно творцям спільноти.

Повідомлення. Для того, щоб не упустити повідомлення, потрібно включити повідомлення та відстежувати пошту.

Розпізнавальні знаки. Варто зробити власні «фішки» для групи, які допоможуть людям швидко знаходити контент. Так, наприклад, можна додати фірмові хештеги, дотримуючись певних правил.

Написання схеми по контенту

 

Контент-маркетинг – це розміщення корисної інформації відповідно до інтересів людей, яка повинна допомагати їм вирішувати проблеми. Він потрібен для того, щоб отримати довіру клієнтів, збільшити лояльність і обміняти її на фінанси.

Типи контенту:

  • розважальний – те, для чого користувачі заходять в віртуальний світ і активно діляться з друзями;
  • навчальний – допомагає людині розібратися з труднощами, вчить чомусь новому і розширює знання;
  • робочий – реклама продукції, відмінний варіант для розкрутки;
  • призначений для користувача – пости, якими клієнти діляться в своїх акаунтах, відгуки про продукцію або згадка компанії;
  • новинний – фото, зроблене власними руками, варто знайомити з співробітниками і ділитися різними новинами компанії.