Оформити заявку

SMM-фахівець і його обов’язки

SMM-фахівець і його обов’язки - Фото 1
Katerina
28/05/2021
Время чтения: 2 м

В сучасний час соціальні мережі перетворилися на справжній заробіток з повноцінним робочим днем. При цьому, необхідно мати високий рівень відповідальності і цілий набір певних умінь, щоб добре заробляти і стати професійним SMM-фахівцем.

Необхідні навички для SMM-фахівця

Спеціаліст в області SMM працює з розкручуванням компанії, бренду або заходу в соцмережах. Таке просування є підходящим для будь-якого роду бізнеса, оскільки люди проводять в інтернеті більшу частину свого часу. SMM-фахівець зобов’язаний побудувати спілкування компанії з замовником.

Вимоги для SMM-фахівця:

  • розкрутка спільнот в соціальних мережах;
  • налагодження та контроль реклами;
  • складання та розміщення контенту;
  • управління витратами бюджету;
  • контроль статистики SMM просування;
  • виконання необхідних завдань.

Для того, щоб резюме SMM-фахівця виглядало краще за конкурентів, варто додати приклади своїх публікацій, посилання на групи і профілі, а також роботи з розкрутки. Роботодавці також завжди дивляться на особисті акаунти SMM-фахівців.

Обов’язки людини на посаді SMM-фахівця

В першу чергу, необхідно формувати імідж і бренд компанії. Також потрібно займатися лідогенерацією, використовуючи різні інструменти і підбираючи потрібний контент. Таким чином, можна зробити базу лідів для компанії, перетворивши її на клієнтів.

Крім того, потрібно знати основи дизайну, оскільки компанії не виділяють фахівців для сфери SMM.

«Фішки», які допоможуть стати хорошим SMM-спеціалістом

Бути стратегом

Варто вивчити цільову аудиторію, згрупувати потенційних клієнтів, дізнавшись їх інтереси. Потрібно створити схеми для розкрутки в тих соцмережах, де можна знайти свою аудиторію.

Бути тактиком і модератором

Потрібно стежити за трендами в області маркетингу і створювати відповідний контент. Також потрібно буде стримано реагувати на хейтинг і задавати питання для збільшення обговорень.

Бути грамотним і комунікативним

Важливо створювати однакову інформацію для різних соціальних мереж, писати тексти і створювати графіку для підкреслення звернень. Варто вивчити схему маркетингу і робити перелінковку між постами, статтями тощо.

Вивчити базові речі в дизайні

Розкручувати профілі в мережах не можна без якісної картинки, тому потрібно навчитися робити прості картинки з текстом і вивчити базу PhotoShop. Варто зробити стиль аккаунта унікальним, щоб поліпшити імідж компанії.