0
Оформити заявку

Схожі аудиторії в ремаркетингу або як залучити нових користувачів на сайт

30/07/2014
admin

Сьогодні я Вам розповім про функції «Схожі аудиторії» в медійній мережі Google AdWords.

Вона допомагає рекламодавцю звернутися до аудиторії, максимально схожої на аудиторію його сайту. Це відмінний спосіб залучити нових користувачів, які ще не відвідували ваш сайт, але, при цьому, часто відвідують схожі сайти.

Цей функціонал відмінно підійде, наприклад, для рекламодавців E-commerce, які активно використовують ремаркетинг в КМС, але відмовляються використовувати інші типи таргетингу в медійній мережі Google AdWords, оскільки вважають їх слабоефективними для реклами з прямим окликом. Тепер докладніше.

Завдяки використанню функції “схожі аудиторії” ви зможете показувати контекстну рекламу користувачам, які переглядають приблизно ті ж сайти, що і ваші відвідувачі, але вони не відвідували ваш сайт.

Задіявши цю функцію в групі оголошень, ви зможете охопити цільову аудиторію, що складається з тих, хто з більшою ймовірністю зацікавиться вашою пропозицією.

Як формується схожа аудиторія?

AdWords реєструє перегляди сайтів медійної мережі за останні 30 днів, а потім на основі цих відомостей і даних контекстного аналізу виділяє спільні інтереси і поведінкові характеристики користувачів зі списку ремаркетингу.

Ця інформація використовується для автоматичного підбору нових потенційних клієнтів з аналогічними інтересами і поведінкою в мережі.

Чим більше перетинів інтересів у людей з ваших списків ремаркетингу, тим точніше і ефективніше буде налаштування схожих аудиторій.

Щоб знайти схожу аудиторію, ми аналізуємо поведінку мільйонів людей у ​​всій медійній мережі. Крім того, ми відстежуємо і враховуємо зміни, які зазнає ваша поточна аудиторія.

Для формування схожих аудиторій використовуються зведені дані по 500 і більше файлів cookie зі списку ремаркетингу.

Виділення на основі аналізу загальних інтересів і східної поведінки відвідувачів вашого сайту дозволяє створювати аналогічні групи, що складаються з інших користувачів.

Таким чином, схожі аудиторії не формуються на основі однієї лише інформації про поведінку окремих відвідувачів.

Google автоматично визначає, які з ваших списків ремаркетингу підходять для створення схожих аудиторій, таким чином, списки схожих аудиторій автоматично з’являться поруч з вашими списками ремаркетингу, і ви зможете їх з легкістю додати до основних списків.

Для цього використовується цілий ряд факторів:

  • кількість відвідувачів у вихідному списку
  • дата їх включення до переліку, категорії сайтів, на яких побували такі користувачі, і т. д.

Переваги використання схожих аудиторій

Формування схожих аудиторій ґрунтується на припущенні про те, що інтереси ще не охоплених вашою рекламою потенційних клієнтів схожі з інтересами відвідувачів вашого сайту.

Завдяки цій функції ви можете розширити цільову аудиторію, використовуючи узагальнені відомості про зміст веб-ресурсів, які відвідували користувачі з вашого списку ремаркетингу до того, як вони були додані до цього списку.

Після того, як списки схожих аудиторій створені, вони будуть перероблятися кожен день відповідно до того, як змінюється поведінка користувачів зі списку ремаркетингу.

Іншими словами, оновлення списків схожих аудиторій відбувається автоматично, і вам не потрібно робити будь-яких додаткових дій.

Завдяки використанню функції “схожі аудиторії” ви зможете збільшити охоплення існуючих кампаній ремаркетингу і залучити на свій сайт нових клієнтів, які в тій чи іншій мірі вже зацікавлені в придбанні ваших товарів або послуг.

Навіть, якщо ці нові відвідувачі відразу нічого не придбають на вашому сайті, то за наявностю на сторінках тега ремаркетингу ви зможете додати їх у відповідні списки і нагадувати їм про себе в майбутньому. Таким чином, ця функція дозволяє простим і зрозумілим способом нарощувати список ремаркетингу і успішно проводити просування сайту.

Варто відзначити, що завдяки підключенню схожих аудиторій на додаток до ремаркетингу рекламодавці, в середньому, отримують:

+ 60% показів
+ 58% переходів
+ 41% конверсій

Стаття написана за допомогою матеріалів https://support.google.com/