Оформити заявку

Що собою являє Google Trends?

Що собою являє Google Trends? - Фото 1
Katerina
26/05/2021
Время чтения: 2 м

Те, наскільки рекламна кампанія буде успішною, залежить від сезону, популярності і теми. Для того, щоб проаналізувати успіх своєї реклами, можна використовувати безкоштовний сервіс Google Trends.

Що вміє Google Trends?

Google Trends – це зручний інструмент, який допомагає здійснювати аналіз популярності і сезонності запитів у пошуковій системі. За допомогою цього сервісу можна:

  • з’ясувати, наскільки теми популярні, і які тренди існують;
  • проаналізувати сезонність на ринку;
  • виявити, як локація відбивається на популярності пошукових запитів.

По першому вікну можна помітити готові приклади протоколів, які можна взяти для шаблону. Можна взяти за основу один із прикладів, змінивши географію або ключові слова. Також є можливість знайти відомі і найбільш використовувані запити і новинні статті.

Головна сторінка Google Trends може допомогти людям, які працюють в сфері контекстної реклами для ресурсу новин. Аналізуючи динаміку популярності тем в даному сервесі, можна показати власні оголошення по найактуальнішим запитам.

Динаміка запитів в Google Trends

У момент планування рекламної кампанії потрібно особливу увагу звертати на зростання і падіння рівня попиту, щоб грамотно вибрати схему і виділити кошти.

Google Trends потрібен для того, щоб проаналізувати ефект брендінгових кампаній, оскільки там можна знайти інформацію за останню годину. На графіку можна подивитися лінію популярності запитів для нової продукції на ринку.

Важливі аспекти

 

У сервісі Google Trends не можна збирати і аналізувати частотність безлічі запитів, тому деякі інтернет-маркетологи не користується ним. Зате можна здійснити аналіз сезонності або існуючих трендів, оскільки сервіс є одним з найкращих інструментів на безкоштовній основі.

Висновок

 

У сервісі Google Trends можна виявити тренди і з’ясувати, наскільки тематика цікава. Варто почати з загальних ключових фраз, опускаючись на низький рівень, і можна відстежити рівень попиту необхідної тематики.

В даному сервісі можна порівняти статистику за:

  • ключовими фразами;
  • містами чи країнами;
  • періодами.

За допомогою різних інструментів можна визначити, коли користувачам потрібен той чи інший товар.