Наш блог

Блог

Блог SEOMARKET

Звернення до партнерів компанії у зв’язку з COVID-19

Шановні друзі та партнери! У зв’язку з форс-мажорними обставинами в Україні, ми, фахівці компанії Seomarket, розуміючи всю цінність,

Читать далее
1185

Що таке SEO аудит сайту? Чек-лист компанії Seomarket

Маса компаній інтернет-просування робить величезні чек-листи, пише аудити, видаючи

Читать далее
7433

Seomarket потрапила в рейтинг кращих компаній за 2019 рік

Компанія Seomarket потрапила в рейтинг кращих кампаній по рейтингу надійних та інвестиційно привабливих підприємств за 2019 рік

Читать далее
1126

Зустрічайте SEOMARKET.ua на Українській мові! Теперь на двух языках :)

Ми завжди намагаємося покращувати наші сервіси і надавати якісні послуги, тому вирішили бути більш доступними ще й українською мовою.

Читать далее
1143

Кейс по додаванню медіа-порталу в Google News

Google News – безкоштовний агрегатор новин, службовець для вибору найактуальніших новин з тисяч публікацій по всьому світу.

Читать далее
1168

Як зробити digital стратегію для сайту?

Сучасні темпи розвитку технологій не дають розслабитися ні на хвилину.

Читать далее
985

Google надав більше контролю користувачам над тим хто їх відстежує онлайн

Компанія Google посилює правила для відстеження користувачів на сайтах

Читать далее
907

Кластеризація семантичного ядра

Якщо Ви зібрали семантичне ядро для створення SEO-оптимізованого сайту або оптимізації поточного, то без

Читать далее
2377

Як додати сайт в Google News

Якщо Ви вирішили створити новинний сайт або інформаційно-аналітичний портал, то для

Читать далее
23742

Складання семантичного ядра

Якщо Ви вирішили створити новий SEO-оптимізований сайт або оптимізувати поточний, то складання семантичного ядра

Читать далее
1818

Огляд книг по інтернет – маркетингу

«Робота над оптимізацією конверсії ніколи не закінчується». Стівен де Камбра, Invesp. Наш колега, Стівен вірно помітив, що оптимізація конверсії ніколи не закачується! Грунтуючись на власному досвіді, хочеться додати, що чим більше працюєш в маркетингу, тим більше розумієш, що немає межі нових знань в цьому непростому і в той же час дуже цікавій справі. Як багато

Читать далее
615

Кейс по запуску online-реклами для мережі магазинів чоловічого одягу

З Апреля 2019 року, KPI по вартості переходу був перевиконаний, тобто ціна за перехід склала на -21,05% менше планових показників.

Читать далее
1338