Оформити заявку

SEO та інтернет-маркетинг під час пандемії коронавируса. Як вчинити власникам бізнесу?

SEO та інтернет-маркетинг під час пандемії коронавируса. Як вчинити власникам бізнесу? - Фото 1
Katerina
14/05/2021
Время чтения: 2 м

Понад рік тому пандемія коронавируса, яка накрила весь світ, серйозно позначилася на житті населення. Через пандемію весь бізнес опинився під загрозою, оскільки деяким компаніям довелося зменшити свої зусилля в SEO-просуванні сайтів та інтернет-маркетингу. Після того, як влада оголосила загальний карантин, деякі сфери зазнали серйозних збитків.

Як пандемія відбилася на інтернет-маркетингу

Багато компаній, наприклад, туристичні офіси або стаціонарні магазини, втратили джерела доходів. Але це зовсім не означає те, що компанії, які працюють в онлайн-режимі, можуть отримувати вигоду з втрат своїх конкурентів.

Через нинішню ситуацію споживачі набагато ретельніше вирішують питання з покупками і обмежують себе необхідними продуктами і ліками. Те ж саме відбувається і з економічною сферою, яка багато разів потрапляла в біду.

Чи потрібно забути про інтернет-маркетинг?

Маркетинговий бюджет варто скоротити тільки в окремих випадках:

  • якщо це один шанс врятувати бізнес – це в тому випадку, якщо витрати виявляються занадто великими;
  • конкуренти теж перестануть займатися маркетингом – в цьому випадку немає ризику, що інші компанії на цьому фоні відвоюють ринок.

Управління бюджетом маркетингу в період кризи

Якщо у бізнеса є фінансові кошти, то потрібно вдатися до дій, які дозволять залучити клієнтів і які збережуть позиції компанії.

В такий складний для всіх час варто розподілити свій маркетинговий бюджет таким чином:

  • розкрутка площадки;
  • маркетинг в соціальних мережах;
  • електронний PR;
  • реклама Google Ads.

До такого розподілу терміново потрібно вдатися представникам онлайн-бізнесу та інтернет-магазинів. Багато компаній почали активно вести продажу в онлайн-режимі, намагаючись стати в один ряд зі звичайними магазинами.

Поради для SEO-просування в коронавірусі

Якщо людина довгий час вкладалася в SEO, то не варто робити великі перерви, а потрібно регулярно оптимізувати свій ресурс. По-перше, необхідно провести аналіз стратегії SEO і внести потрібні оновлення в залежності від серйозності впливу пандемії на бізнес. По-друге, в цей період потрібно звернути особливу увагу на контент і копірайтинг.

Якщо людина жодного разу не працювала в цій сфері, то період пандемії є хорошим часом, щоб почати це робити. У цій ситуації результати можуть з’явитися набагато швидше, ніж раніше, оскільки багато конкурентів зупинили розкрутку своїх ресурсів.

Як коронавірус відбився на бізнесі

Сьогоднішня ситуація серйозно зіпсувала стабільність бізнесу, через що скоротилася кількість робочих місць, зменшилася кількість витрат, а бізнес намагався перейти в онлайн-режим.

Всі громадські заклади, фітнес-клуби та інші служби з послугами перейшли в онлайн. А поки триває весь цей процес, можна перегнати своїх конкурентів, вклавши свої кошти в інтернет-маркетинг і SEO. Завдяки цьому можна зробити менш вразливою свою позицію, адже на сьогоднішній день кожен бізнес потребує сайтів.