Оформити заявку

SEO-спеціаліст і його обов’язки? Як ним стати?

SEO-спеціаліст і його обов’язки? Як ним стати? - Фото 1
Katerina
14/05/2021
Время чтения: 2 м

На сьогоднішній день людина, яка заходить в інтернет, хоче стати успішним бізнесменом, отримувати багато замовлень і забезпечувати свій сайт великою відвідуваністю. На допомогу йому можуть прийти SEO-фахівці.

Для того, щоб стати SEO-спеціалістом, необхідно знати, якою є функція робіт з пошуку, а також яким чином ресурси стають в список у видачі результатів.

Щоб сайт добре ранжирувався, фахівець впорядковує внутрішню структуру і файли, а також додає на сторінки ключові слова і працює з цитованістю бренду. Завдяки цьому боти бачать, що ресурс підходить під необхідні критерії, і піднімають його вище за інші сайти.

Також фахівцю потрібно знати принципи функціонування інтернет-систем для пошуку, базу реклами та інтернет-маркетингу, а також основи копірайтингу.

Необхідні навички для SEO-спеціаліста

Фахівцю потрібно буде проводити багато аналізу, оцінювати стан площадки, конкурентів, відстежувати тренди на ринку і вносити правки.

Етапи розкрутки ресурсу:

1. Семантика. Необхідно зібрати так зване семантичне ядро ​​- ключові слова, які говорять про рід роботи замовника.

2. Внутрішня оптимізація. До неї входять роботи, які пов’язані з наповненням сайту:

  • теги в мові розмітки HTML;
  • контент;
  • швидкість завантаження на ресурс;
  • налаштування robots.txt, sitemap.xml.

3. Зовнішня оптимізація. Йдеться про роботу з форумами, каталогами та посиланнями.

Обов’язки SEO-фахівця

Людині, яка розвиватиметься в сфері SEO, необхідно буде:

  • здійснювати аудит і аналізувати використання ресурсу;
  • оцінювати конкурентів;
  • створювати етапи просування;
  • покращувати веб-сайт, щоб збільшити час, який витрачатиме клієнт на сайті;
  • стежити за змінами алгоритмів і налаштовувати ресурс;
  • вносити дані в звіти для клієнтів.

Як потрапити на посаду SEO-спеціаліста та отримати роботу?

Щоб отримати потрібні вміння, можна самостійно вивчати цю сферу, в цьому можуть допомогти курси в режимі онлайн і різні блоги. Також можна паралельно намагатися покращувати свій або чийсь ресурс.

А для того, щоб оперативно аналізувати і навчитися правильно складати семантичне ядро, потрібно вивчити Google Analytics, Serpstat, Semrush. Таким чином, можна швидко вилучати дані про пошукові запити та відслідковувати позиції площадок.