Оформити заявку

SEO просування блога: як треба просувати комерційний блог?

SEO просування блога: як треба просувати комерційний блог? - Фото 1
Katerina
09/07/2021
Время чтения: 5 м

Блог – це цілий сайт або один розділ, в якому розміщений весь контент, тобто, статті, відеоролики, картинки тощо.

Види блогів:

  • особистого характеру (наприклад, щоденник в інтернеті);
  • комерційний блог (блог компанії або організації);
  • з професійною метою (наприклад, блог фотографа або художника);
  • новинні (збір і публікація новин в своєму блозі).

Пошукові роботи

Пошукові боти працюють в:

  • скануванні сторінок ресурсів;
  • аналізі цих сторінок і їх додаванні до бази системи пошуку;
  • поширенні сторінок, які відповідають пошуковому запиту, в результатах видачі.

Головним етапом є ранжування. Системи пошуку аналізують відповідність ресурсу за багатьма параметрами, до їх числа може входити актуальність і те, наскільки якісним є написаний контент.

Оптимізація seo блогу

Поліпшення блогу складається з:

  • технічної частини – це складання HTML-карти, правка документа robots.txt, налаштування URL, видалення повторюваних сторінок і т.д .;
  • частини по контенту – це підбір ключових фраз, робота з мета-тегами, заголовками та картинками, це важливий фактор, він повинен бути написаний професіоналами своєї тематики для людей;
  • посилального просування.

Можна взяти всім відому платформу WordPress, щоб показати послідовність дій. З їх допомогою можна буде своїми силами просувати блог і правити похибки, не маючи досвід в сфері SEO.

Виправлення технічних помилок

Щоб блог успішно розкручувався в системах пошуку, потрібно серйозно підійти до технічної оптимізації. Саме з цього кроку необхідно приступати до роботи з підвищення популярності власного блогу.

Для того, щоб зрозуміти, що потрібно виправити в кращу сторону в технічному сенсі, необхідно перевірити:

  • Швидкість завантаження сайту. Якщо сайт довго завантажується, у нього знижується можливість вийти на перші місця в результатах видачі. За допомогою PageSpeed ​​Insights від
  • Google можна виявити необхідність виправлення швидкості завантаження.
  • Чи є «биті посилання». Якщо вони є, то потрібно їх повністю виключити, в іншому випадку користувачі інтернету позбудуться можливості отримати необхідну інформацію своєчасно.
  • За допомогою такого сервісу, як W3C Link Checker, можна швидко знайти «биті» посилання.
  • Схожі сторінки. Неправильна індексація ресурсу може з’явитися через те, що однакова інформація є на кількох адресах. Спочатку потрібно поправити розташування свого блогу так, щоб не було дублів сторінок, а допомогти в цьому зможе програма Xenu Link Sleuth.
  • Коректність інструкцій у файлі robots.txt. Цей документ показує роботам сторінки, які важливі для здійснення індексації, і перекриває «службові» сторінки.
  • Коректність верстки. Весь блог повинен бути видно правильно на всіх механізмах, а код не повинен мати похибки в плані синтаксису.

Цілі сео-оптимізації блогу

Пошукова оптимізація ресурсу або іншої площадки з новинами складається з комплексу заходів, які необхідно здійснювати для підвищення популярності сайту в системах пошуку. А після того, як сайт стає більш видимим для користувачів, зростає число читачів, які прийшли з неоплачуваного пошуку.

Seo просування блогу є менш витратним варіантом, однак, щоб помітити результативність, слід трохи потерпіти. А поки здійснюється сео просування блогу, можна проаналізувати функцію ботів і випробувати ефективні способи оптимізації самостійно.

Установка плагіна для CMS WordPress

Для правильної оптимізації без допомоги фахівця потрібен плагін, який дозволить:

  • робити карту ресурсу для внутрішнього переходу по сторінках;
  • отримувати аналіз ефективності контенту для розкрутки;
  • правити файл robots.txt, який працює з видимістю площадки.

Плагіном, що широко використовується для WordPress, є безкоштовний плагін Yoast SEO.

Оптимізація Title, Description і посилань

Title бот отримує перш за все, коли перевіряє сторінку, з цієї причини він повинен відображати цінну інформацію про суть документа. На початку Title потрібно вписувати ключове слово. Також він повинен передавати суть конкретної сторінки, а не всього блогу.

Наприклад, якщо в блозі йдеться про кулінарію, а в статтях вказується тема приготування певних страв, то в Title потрібно відображати назву конкретної теми, а не повноцінного блогу.

Description в деталях може пояснити, що юзер зможе відшукати на сторінці. Тому потрібно зробити його доступним до прочитання, інформативним і з кількістю символів – не більше 140 символів з пробілами.

На просування так само впливають теги заголовків – від Н1 до H4.

СЕО оптимізація контенту

У блозі головним аспектом є контент, за яким користувачі приходять на сайт. Тому важливо зробити контент корисним для залучення великої кількості читачів. У плані SEO статті повинні підходити під питання користувача і відповідати на нього, допомагати йому і містити в собі ключові фрази.

Для цього потрібно:

  • зібрати семантику;
  • створити і опублікувати тексти;
  • чекати, коли робот проіндексує сторінку.

В основі семантичного ядра лежатимуть інформаційні запити, тобто, користувач зацікавлений в тому, щоб знайти відповідь на питання.

Кроки оптимізації контенту:

  • створення структури, розміщення статей за темами і категоріями;
  • створення зрозумілої і зручної навігації, щоб користувач розумів свої операції після кліків на кнопки ресурсу;
  • використання ключових слів;
  • прописування мета-тегів (title, description, h1) для викладання суті контенту сторінок, щоб бот і користувач змогли вивести площадку на максимально відповідний для цільової аудиторії запит;
  • створювання хеш-посилань для переміщення всередині сторінки;
  • розставляння перелінковки: довідкова маса підвищує рівень авторитетності сайту, зменшує час індексації та збільшує його позиції в пошуку;
    публікація на зовнішніх ресурсах, щоб набрати якісні посилання і збільшити популярність бренду.

Перед тим, як приступати до оптимізації, потрібно скласти контент-план, тобто, таблицю всіх публікацій на наступний місяць. Там потрібно стежити за етапами підготовки і черговістю, а також коментувати. Так можна дізнатися, які статті потрібно писати і коли їх варто розміщувати.

Ключові слова

Для розуміння, які ключові слова потрібно вписувати в блозі на певних сторінках, варто створити ядро ​​запитів в браузері. Початківцю фахівця допоможуть такі сервіси, як:

  • Яндекс Вордстат.
  • Keyword Planner від Google.
  • Тренди Google.
  • Serpstat.
  • Ahrefs.

Зрозуміло, в тексті може перебувати якась кількість ключових слів різної частотності, але не варто починати новий текст відразу з них. Наприклад, якщо кількість символів тексту становить близько 8 000, він повинен мати не менше 4-7 ключових слів.

Оптимізація картинок

Текст в блозі повинен цілком підходити під запит людини, причому, зробити таке потрібно і по відношенню до існуючих в тексті картинок. Тому варто звернути належну увагу на оптимізацію картинок, оскільки боти їх теж аналізують.

Етапи оптимізації картинок:

  • позначення файлу (латиниця і тире на місці пробілів) з ключовою фразою, яку потрібно прописати перед завантаженням картинки;
  • російськомовний атрибут ALT, який повторює тайтл документа англійською мовою, після завантаження картинки.

Поліпшення посилань на зовнішніх і внутрішніх площадках

Якщо велика кількість хороших ресурсів з тематики розміщують посилання на необхідний сайт, то його авторитет серйозно може вирости в пошукових системах.

Для зовнішньої оптимізації можна застосовувати ринки постійних посилань в певній кількості, посилання з різних джерел, соціальних мереж і так далі.

Краще писати статтю, щоб люди захотіли її без будь-яких прохань або закликів рекламувати, оскільки цей варіант буде справедливим і результативним.

Деякі користувачі, який ведуть блог або володіють онлайн-магазинами, закуповують посилання. Але потрібно врахувати, що такі посилання необхідно чимось розбавляти, оскільки їх маса повинна включати в себе анкорні та безанкорні, і інші типи посилань.

Крім зовнішньої оптимізації потрібно зробити внутрішню оптимізацію, тобто, переходи на інші сторінки.

Кейси з оптимізації блогів

Дослідження кейсів дає можливість проаналізувати ефективність роботи на прикладі інших блогів.

Приклади:

  • розкрутка робочого блогу засновника силового інструменту;
  • розкрутка блогу SaaS-проекту з маркетингу;
  • запуск блогу з теми онлайн-маркетингу: з 0 до 500 читачів на добу.

Висновок

Правильна оптимізація дозволяє звернути на себе безкоштовний трафік і збільшити приплив читачів. Перед тим, як просувати блог, необхідно виділити основні етапи.

1. Перед запуском блогу потрібно виправити всі погрішності технічного характеру.
2. Потрібно грамотно прописати мета-теги і посилання.
3. Необхідно підібрати ключові слова, які будуть розміщені в текстах.
4. Потрібно оптимізувати зображення.
5. Зробити внутрішню і зовнішню оптимізацію зручною та якісною.

Решту аспектів, наприклад, налаштування аналітики або роботу з версією для мобільних пристроїв, потрібно розбирати після повноцінного розуміння основних принципів оптимізації.