Оформити заявку

Семантичне ядро. Складання і можливі проблеми

Семантичне ядро. Складання і можливі проблеми - Фото 1
Katerina
21/05/2021
Время чтения: 2 м

Семантичне ядро – це список слів, що описують напрямок і тематику ресурсу. На його основі створюється схема розкрутки сайту, воно допомагає знайти цільову аудиторію і надати результативність SEO-оптимізації. Семантичне ядро, зазвичай, зроблено в якості таблиці, де вказані профільні та цільові запити для сайту, їх частота і регіон.

Зазвичай ядро ​​створюється спільними зусиллями замовника і фахівця з розкручування ресурсу. Саме так робиться ядро, оскільки фахівець може знайти всі варіанти ключових фраз в системах пошуку, а замовник повністю розбирається в своїй діяльності і може запропонувати свої запити.

Спосіб створення семантичного ядра

Ядро складається з декількох кроків.

Вибір ключових слів:

  • первинний – необхідно серйозно вивчити, в якому напрямку працює компанія. Тому складається список ключових слів, за допомогою яких просуватиметься сайт;
  • вторинний – необхідно прибрати невідповідні фрази, які не братимуть участі в розкручуванні, і додати те, що не знайшли під час первинного відбору.

Поліпшення числа запитів з низькою частотністю

Такі запити люди шукають приблизно від 100 до 200 разів на місяць.

Сортування запитів по сторінках

У більшості випадків за найбільш конкурентними запитами розкручують головну сторінку ресурсу і сторінки, статистична вага яких – більше всіх. Інші запити фахівці розподіляють по групах і між іншими сторінками площадки.

Проблеми, які можуть виникнути під час складання семантичного ядра

 

  • Застосування запитів, які не відповідають тематиці.
  • Застосування фраз з великою кількістю використань, які не забезпечують конверсії.
  • Вибір для розкрутки загальних пошукових запитів.
  • Використання неправильних запитів по відношенню до російської мови.
  • Уникнення ранжирування ресурсу, який існує.

Семантичне ядро є основою для правильного просування сайту, використовуючи ключові фрази. Правильно зібравши ядро, можна залучити цільову аудиторію і надати можливість потенційним споживачам дізнатися про сайт.