Оформити заявку

Розвиває e-commerce: Instagram тестує рекламу у вкладці “Shop”

Розвиває e-commerce: Instagram тестує рекламу у вкладці “Shop” - Фото 1
Katerina
10/08/2021
Время чтения: < 1 м

Соціальна мережа Instagram почала тестувати рекламну кампанію в спеціальній вкладці «Shop» («Магазини»), де розміщені всі інтернет-магазини. Завдяки новому формату можна створювати окремі зображення або цілі каруселі.

Відомо, що рекламна кампанія «виходитиме в світ» із застосуванням аукціонної моделі. При цьому, оголошення буде видно тільки на смартфонах, оскільки вкладка Instagram Shop розроблена для мобільної версії. Після запуску нової функції користувачі зможуть зберігати собі товари або відправляти їх своїм друзям.

Число оголошень, які показуються споживачеві, залежатиме від частоти використання соцмережі, а також від кількості клієнтів, які щось купують у вкладці. Компанія хоче зрозуміти, який баланс контенту і рекламної кампанії люблять люди в інтернеті.

Хто зможе користуватися рекламою в першу чергу?

Перш за все, рекламу в новій вкладці зможуть протестувати певні рекламодавці з Америки: Away, Donny Davy, Boo Oh, Clare paint, JNJ Gifts, DEUX і Fenty Beauty. У цих компаніях є товари для дому, краси, тварин і подорожей.

Найближчим часом соцмережа хоче запустити функцію на інших ринках, але коли це буде конкретно, компанія поки не повідомляє.