Оформити заявку

Розсилка в Viber. Особливості та організація

Розсилка в Viber. Особливості та організація - Фото 1
Katerina
21/05/2021
Время чтения: 2 м

Для того, щоб збільшити кількість клієнтів на своєму сайті, варто застосувати розсилку. У якості ефективної площадки для розсилки підійде Viber. Але перед тим, як здійснювати масову відправку смс через Viber, потрібно знати основні правила.

Особливості розсилки

Для зацікавленості аудиторії необхідно придумати цікавий текст і красиво оформити повідомлення. Але потрібно пам’ятати про боротьбу зі спамом, адже якщо номер стане спамом, то можна його втратити назавжди. У Viber можна повідомити аудиторії про майбутні акції та знижки.

Причини використовувати Viber для просування бізнесу

 

У цій соціальній мережі зареєстрована велика кількість активних користувачів. Тому можна отримати велику базу потенційних клієнтів. Також можна налаштувати розсилки по темі і вибрати саме ту інформацію, яку шукає аудиторія.

Можна серйозно заощадити кошти, адже відправка смс – безкоштовна. У розсилку можна додати не тільки текст, а й фото, аудіо чи відео.

Організація масової відправки смс

 

Важливо взяти до відома той факт, що розсилку краще робити виключно по певній кількості номерів. Потім потрібно встановити програму і зареєструвати в Viber інший номер, який не використовується в особистих цілях.

Потрібно придумати привід для відправки листів і приготувати повідомлення для рекламної кампанії. У повідомленні повинно бути вказане активне посилання на сайт, щоб публіка могла перейти по ньому.