Оформити заявку

Розширення оголошень. Як і навіщо?

admin
30/08/2013
Время чтения: 2 м

Контекстна реклама в Google AdWords – відмінний спосіб зацікавити потенційного клієнта. Збіг сфери інтересу користувача і тематики оголошень, що показуються, максимально збільшують ймовірність переходу за оголошенням. Однак, довівши свою ефективність, оголошення в контекстній рекламі постійно піддаються змінам, вдосконалюючись відповідно до запитів користувачів.

Одним із способів підвищити конверсію оголошень є використання розширень. За допомогою адрес, інтерактивних номерів телефонів і додаткових посилань в оголошенні можна краще ознайомити користувача з пропонованими вами послугами і необхідною контактною інформацією, тим самим, істотно підвищивши вірогідність його переходу в категорію цільової аудиторії.

Залежно від того, що саме вами рекламується, і чого ви очікуєте від клієнта, і слід вибирати необхідний тип розширення.

Адреси, а також номери телефонів в оголошенні дозволять клієнту швидко зв’язатися з представниками компанії, відвідати офіс або магазин. Завдяки інтерактивному номеру телефону, який буде відображатися у вигляді кнопки «подзвонити» на пристроях високого класу, що мають стільниковий модуль і повнофункціональний браузер, користувач заощадить час, який міг би витратити, набираючи номер. При цьому, оплата за клік за таким розширеним оголошенням відповідатиме ціні за клік за звичайним текстовим оголошенням.

Розширення оголошень. Як і навіщо?

Паралельно можна вести докладну статистику по кліках в кожній частині вашого оголошення, наприклад, скільки людей натиснули на заголовок оголошення та скільки – на кнопку дзвінка. У кожну групу і кампанію оголошень можливе додавання до двадцяти телефонних номерів, є функція планування – визначення дня тижня і часу, в які буде показуватися номер телефону.

Додаткові посилання рекламуватимуть не тільки цільову сторінку, але і інші релевантні розділи вашого сайту. З їх допомогою користувач матиме можливість переходу на будь-яку сторінку, що зацікавила його.

На звичайних або планшетних ПК і ноутбуках можливий одночасний показ до шести додаткових посилань, а на мобільних пристроях з повнофункціональним браузером – не більше чотирьох. До додаткових посилань можна додати опис сторінок: як вручну, так і автоматично, що підвищить релевантність реклами.

Переваги оголошень з додатковими посиланнями очевидні – користувачеві пропонуються найпопулярніші сторінки сайту з описом і зручна навігація по них, додавання додаткових посилань проводиться незалежно від текстових оголошень і їх змін, URL-посилання легко змінюємо відповідно до планових торгових акцій і спеціальних пропозицій.

Як і в випадку оголошень з телефонними номерами та адресами, можливо ведення докладних звітів і по оголошеннях з додатковими посиланнями – моніторинг кліків по різних частинах оголошень при показі з певним посиланням, причому, статистика при зміні посилань не видаляється.

Соціальні розширення – це можливість підключення сторінки Google+ до аккаунту Google AdWords. Поруч із оголошеннями буде відображатися кнопка +1, натискання на яку буде розглядатися, як схвалення матеріалу користувачами. Високі показники лічильника числа натискань викликатимуть довіру користувачів, роблячи позитивний вплив на CTR. В середньому, кількість переходів на рекомендований матеріал підвищується на 5-10%.

Можливе застосування відразу декількох розширень для оголошень в контекстній рекламі. Однак слід пам’ятати – розширення мають свої пріоритети. Наприклад, у додаткових посилань пріоритет вище, ніж у адрес.

Думки експертів про розширення оголошень досить однозначні. «Використання розширень в оголошеннях контекстної реклами – це шанс глибше проінформувати потенційного клієнта про ваші можливості», – вважає фахівець з контекстної реклами Валерій Гирда.

Висновок – застосовуючи різні типи розширень, змінюючи націлювання і варіюючи моделями тарифікації, роблячи висновки на основі отриманої статистики, можна домогтися максимальної віддачі від оголошень контекстної реклами.